پانل های کامپوزیت آلومینیومی در هر طرحی طیف گسترده ای از امکانات طراحی دارد
18
02

پانل های کامپوزیت آلومینیومی در هر طرحی طیف گسترده ای از امکانات طراحی دارد

پانل های کامپوزیت آلومینیومی در هر طرحی طیف گسترده ای از امکانات طراحی دارد
 

به عنوان روکش نمای باکیفیت برای دیوارهای پرده ای با تهویه عقب، پانل های کامپوزیت آلومینیومی را می توان در طرح های مختلف مورد استفاده قرار داد. به طور قابل مشاهده یا نامرئی - در ابعاد مختلف پانل 6000 میلی‌متر در 2000 میلی‌متر با قابلیت طراحی آزادانه - با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و راه‌حل‌های جزئیات طراحی شده جداگانه.

عناصر دارای نور پس‌زمینه سوراخ‌دار در صورت درخواست، امکان ادغام حروف، نشان‌ها یا آرم‌ها - امکانات طراحی با پانل‌های کامپوزیت آلومینیومی تقریباً نامحدود است. همچنین به عنوان پانل کامپوزیت غیر قابل احتراق در طبقه بندی مصالح ساختمانی A2 موجود است. پانل های کامپوزیت آلومینیومی به صورت جداگانه در تاسیسات تولید خودمان تولید می شوند پانل های کامپوزیت آلومینیومی BEMO-BOND در پالت رنگ کامل BEMO عرضه می شوند. شما همچنین می توانید ترجیحات رنگ خود را در آزمایشگاه رنگ BEMO ترکیب کنید. قطعات اتصال و لبه های همسان را می توان از همان دسته سفارش و تهیه کرد. چسباندن پانل را می توان به طور قابل مشاهده انجام داد، به عنوان مثال. با استفاده از پیچ یا پرچ، در رنگ های پانل. بست های مخفی یا نامرئی را می توان به عنوان یک سیستم کاست یا با سیستم ابتکاری BEMO-BOND INVISIO طراحی کرد. لبه های مهر و موم شده اختیاری هسته پانل را می بندند و رنگ سطح یکسانی را به پانل می دهند.
 
پردازش پانل های کامپوزیت آلومینیومی در مرکز پردازش خود ما بر اساس طرح اجرایی BEMO انجام می شود. پانل ها مطابق با الزامات از قبل پردازش شده و به موقع به پروژه تحویل داده می شوند. طبقه بندی آتش به صورت B-s1,d0 و A2-s1,d0 می باشد. ضخامت پانل می تواند 4 میلی متر یا 6 میلی متر باشد.
پانل های کامپوزیت BEMO-BOND INVISIO برای نما
ظاهر با کیفیت بالا به لطف نصب مخفی
 

پانل های کامپوزیت آلومینیومی در هر طرحی طیف گسترده ای از امکانات طراحی دارد

 


اتصال عالی پانل های کامپوزیت برای نما: نامرئی، زیبایی شناختی و مقرون به صرفه. BEMO-BOND INVISIO امکان نصب در تمام طول سال را بدون در نظر گرفتن آب و هوا و امکان تنظیم خوب در هنگام مونتاژ نهایی می دهد.
 
این سیستم به معماران و طراحان این امکان را می دهد که از اندازه های بسیار بزرگ پانل (تا 6000 میلی متر در 2000 میلی متر) استفاده کنند و اتصالات را تقریبا نامرئی کنند. گسترش خطی پانل های کامپوزیت برای نما از طریق سیستم تعلیق کشویی روی ریل های زیرسازی صورت می گیرد. گروت را می توان با پانل ها به همان رنگی که اطراف آنها را احاطه کرده و دائمی و ایمن است استفاده کرد. پرداخت‌های سوراخ‌دار با کیفیت بالا و لبه‌های برش بسته و همچنین گوشه‌ها و فرم‌های آشکار نمای باکیفیت نمای BEMO-BOND INVISIO را تکمیل می‌کنند. البته BEMO-BOND INVISIO می تواند در شعاع های بزرگ نیز خمیده شود.
تلورانس ها را جبران کنید - از پل های حرارتی اجتناب کنید
 
سیستم های زیرسازی و سیستم های نما با پانل های کامپوزیت
زیرسازی رابط بین دیوار باربر و روکش نما است. در دیوار بیرونی لنگر انداخته و بنابراین وزن روکش نما را به ساختار ساختمان منتقل می کند. BEMO سیستم‌های زیرسازی نوآورانه‌ای را برای نماهای بارانی ارائه می‌دهد که تحمل‌ها را جبران می‌کنند و فاقد پل‌های حرارتی هستند. ما خوشحالیم که با در نظر گرفتن همه شرایط، برای تعیین اینکه کدام زیرساخت متناسب با نیازهای شما است، با شما همکاری می کنیم.
 
 

پانل های کامپوزیت آلومینیومی در هر طرحی طیف گسترده ای از امکانات طراحی دارد

 

کامپوزیت پانل تبدیل آلومینیوم
بیایید آن را با کمی جزئیات بیشتر ببینیم:
مشت زدن و قالب زدن
پانل کامپوزیت را می توان با پانچ و قالب CNC برش داد. نتیجه از ایجاد الگوهای پوینتیلیستی یا سبک هنری گرفته تا نقاشی های پیچیده و دقیق روی نما متغیر است.
 
 
لبه زدن
سه نوع لبه وجود دارد:
 
ساده، که لبه را پنهان می کند
فضای داخلی دوتایی، لبه و قسمتی از پشت را پنهان می کند
بیرون دوبل شده، لبه را پنهان می کند و فلنجی را گسترش می دهد که اتصالات را با صفحات پانل دیگر پنهان می کند.
 
خم شدن غلتک
پانل را می توان به راحتی با رعایت حداقل شعاع خمشی لازم خم کرد. برای انجام این کار، بهتر است از دستگاه های خم کن با رول 3/4 استفاده کنید.
 
با خم کردن محصول می توان ستون ها را پوشاند، گوشه ها را با ظاهری گرد و غیره پنهان کرد.
 
 
مهر زنی و حکاکی
با محدودیت‌های بیشتر نسبت به تغییر شکل‌های قبلی، متوجه می‌شویم که در پانل، با تغییراتی در عمق آن، می‌توان حکاکی‌هایی ایجاد کرد که بدون نیاز به برش پانل، فرم‌هایی ایجاد کرد.
شکل دهی سه بعدی
فرآیند شکل دهی سه بعدی، علاوه بر استفاده در ساخت پانل  کامپوزیت آلومینیومی برای سیستم های آویز، می تواند برای ایجاد سطوح سه بعدی پیش بینی شده نیز استفاده شود.
 
 

پانل های کامپوزیت آلومینیومی در هر طرحی طیف گسترده ای از امکانات طراحی دارد /

 


آسیاب
فرز پانل نتایجی را به دست می دهد که با سایر انواع پردازش مانند پانچ و البته با تصور معمول پانل کامپوزیت به عنوان یک سینی از نوع کاست متفاوت است. می توان آن را با CNC، با اره دیواری یا قابل حمل ساخت. فرز جزئی پانل به تا کردن بعدی قطعات اجازه می دهد تا شکل های خلاقانه ای به آنها بدهد
پانل های مقاوم
بسته به ترکیب هسته معدنی داخلی پانل کامپوزیت، ویژگی های مناسبی خواهد داشت. به عنوان مثال، در هنگام آتش سوزی یا چکش خواری خاص، مقاومت بیشتری خواهد داشت که در ایجاد دگرگونی های خلاقانه نما، جنبه بسیار مفیدی دارد.
 
همانطور که در مورد انواع پرداخت اتفاق افتاده است، همانطور که تکنولوژی در حال پیشرفت است، پانل کامپوزیت همچنین هسته های معدنی جدیدی ایجاد کرده است که به آن مقاومت ویژه ای می بخشد و آن را با چه شرایطی سازگارتر می کند.
 
انواع پانل کامپوزیت
FR
از طرف دیگر، پنل نوع FR (بازدارنده آتش) حاوی یک هسته داخلی مقاوم در برابر آتش است که از رزین های ترموپلاستیک با بار معدنی ساخته شده است.
 
واکنش آن به طبقه بندی آتش سوزی B-s1، d0 (طبق UNE EN 13501-1:2007)، آن را به یک ماده پوششی تبدیل می کند که اکثر کاربردهای معماری را برآورده می کند.
A2
در مورد پانل A2، این یک پانل غیر قابل احتراق است که از یک هسته معدنی ساخته شده است تا بالاترین الزامات نظارتی طبقه بندی آتش را برآورده کند.
 
واکنش آن به طبقه بندی آتش سوزی A2-s1، d0 (طبق استاندارد UNE EN 13501-1:2007)، آن را به راه حلی ایده آل برای روکش کاری ساختمان های بلند و اشغال بالا تبدیل می کند.