اجرای نمای لوور
11
02

اجرای نمای لوور

اجرای نمای لوور در ساختمان‌های امروزی نه تنها باعث زیبا و مدرن جلوه دادن ساختمان‌ها می‌شود بلکه به ما امکان استفاده بهتر از انرژی طبیعی را می‌دهد.
 
بنابراین شرکت های معماری عرضه کننده نماهای لوور در انواع مختلف، لوور را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا با توجه به مزایا و معایب، هزینه و غیره، لوور مورد نظر را انتخاب کنند.
انواع نماهای لوور در بازار
متخصصان انواع نماهای لوور را به دو دسته کلی تقسیم می کنند:
 


 
 

اجرای نمای لوور

 

 
 

همچنین پرکاربردترین انواع آلومینیوم در معماری ساختمان در دو نوع لوور ثابت و لوور متحرک تولید می شود.
اجرای نماهای لوور چندین مزیت دارد:
 
از تابش مستقیم نور خورشید در داخل ساختمان جلوگیری می کند.
میزان نور ورودی به فضای داخلی را کاهش نمی دهد.
در فصول سرد سال باعث کاهش دما نمی شود.
انرژی را هدر نخواهد داد.
ماندگاری بالایی دارد.
و غیره.
 
 
 
 
 

اجرای نمای لوور

 

 
 

قیمت نما لوور در بازار
آنچه نمای لوور را این روزها در بازار رونق بخشیده است، در کنار مزیت های آن، قیمت نصب است.
 
به عبارتی قیمت نمای لوور نسبت به سایر نماهایی که این روزها مرسوم است، مناسب تر است.
 
البته متخصصان قیمت نمای لوور را با توجه به پارامترهای خاصی تعیین می کنند مانند:
 
نوع لوور
متر خریداری شده از لوور
شرکت تولیدی
خرید مستقیم یا غیر مستقیم
و غیره.
شما به دنبال راهی مستقیم و کم هزینه برای خرید نمای لوور هستید، بهتر است با کارخانه های تولیدی آن آشنا شوید تا برای خرید آنها از واسطه بی نیاز شوید.
 

اجرای نمای لوور

 


بنابراین خرید مستقیم به دلیل عدم وجود واسطه، هزینه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
انواع دیگر لوور اسپیندل لوور از تیغه های دوکی ظریف تشکیل شده است و اندازه تیغه لوور 100 تا 400 میلی متر قطر دارد و عموما از آلومینیوم ساخته شده است. این لوورها به صورت متحرک قابل نصب هستند. برای تعویض تیغه های لوور ویدئوهای معتبری در فضای مجازی وجود دارد که به راحتی و بدون صرف زمان زیاد قابل مشاهده است و به صورت عملی و واضح آموزش داده می شود.
و قیمت آن قرار دهن
 
استفاده از تیغه لوور فراوان و خریداران داخلی و خارجی آن زیاد است و از این رو برای صادرات آن، انتخاب صحیح بازار هدف، نوع محصول و قیمت و موقعیت کشور هدف صادرات پروفیل آلومینیوم بسیار حائز اهمیت است. . گام بعدی پس از انتخاب بازار هدف صادراتی این پروفایل، انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب است که فرهنگ و روش بازاریابی و جذب مشتری در هر فرهنگ چگونه است و اکوسیستم بر اساس فرهنگ آنها چگونه جذب می شود.