انواع و نمونه های ساخت و اجرای کرتین وال
21
01

انواع و نمونه های ساخت و اجرای کرتین وال

 
انواع و نمونه های ساخت و اجرای کرتین وال

نمای شیشه ای u : مانند سایر نمای ساختمان ها، شیشه یا کرتین وال به عنوان دیوار یا پرده شیشه ای، فضای داخلی را از بیرون جدا می کند و ضمن اینکه نمای داخلی را از آسیب های خارجی محافظت می کند. تکنولوژی این نمای شیشه ای در نیمه دوم قرن بیستم جای خود را در بازار پیدا کرد و با گسترش استفاده از آن، مدل ها و مدل های مختلفی ارائه شد. با معرفی نماهای شیشه ای که از تیغه های عمودی استفاده می کردند و همچنین برای قاب بندی و بعداً با قاب بندی و بعداً بدون قاب و در سال های جدید با ورود به ویژه نمای شیشه ای اسپیدستر مفید بود. نماهای شیشه ای ایجاد شد و شفافیت نماها با تولید شیشه های رفلکس با استفاده از چنین شیشه هایی در نمای ساختمان ها و برج های آسمان خراش افزایش یافت.
 

مصالح نمای ساختمان: استفاده از نمای شیشه ای علاوه بر زیبایی خود، میزان مصرف نور را نیز کنترل می کند. همچنین شیشه های دو یا سه جداره لایه خوبی از عایق صوتی و حرارتی را ارائه می دهند. طراحی شیک و ثابت سیستم بدون استفاده از پیچ و پرچ علاوه بر جذابیت عالی و چشمگیر، منجر به ضریب استحکام و آب بندی و تهویه مطبوع بالا می شود. این طرح در مورد محاسبات باد، زلزله و استاتیک بحث می کند و از پیچ های گیره ای و پرچ برای افزایش کیفیت محصول استفاده می کند.
ظرافت نمای بیرونی قاب نگهدارنده شیشه، قابلیت استفاده از پوشش مخفی در نما، قرارگیری راحت شیشه و سهولت تعویض شیشه، عدم وجود تنش های ساختاری عمده بر روی شیشه، عملکرد مستقل هر قاب در برابر زلزله، امکان استفاده از رنگ های مختلف در نمای ساختمان، عدم محدودیت رنگ قاب، قابلیت ارائه سطوح عایق صوتی و حرارتی، قابلیت آب بندی برای آب بندی، قابلیت اجرای نمای آلومینیومی، ایجاد مرز جدایی بین نما و سازه اصلی، در و پنجره های آلومینیومی از جمله مزایا و معایب استفاده از نمای شیشه ای یا کرتین وال می باشد.
هزینه کرتین وال شیشه ای : نمای کرتین وال یکی از نماهای مدرن از ترکیب پروفیل های آلومینیومی به عنوان سازه و مواد پوششی مانند شیشه، ورق یا اسپندریل ساخته شده است. شیشه نما کرتین وال در انواع مختلفی تولید می شود که در دو گروه سیستم یونیتز و سیستم لامل دسته بندی می شوند. قابل ذکر است که در اکثر نقاط جهان سیستم لایه ای به سیستم چوب معروف است. کرتین وال را می توان به دو نوع اصلی طبقه بندی کرد:
 
 

انواع و نمونه های ساخت و اجرای کرتین وال

 


بدون قاب
 کلاه صورت
دیوار پرده شیشه ای را می توان در ضخامت های مختلف از 18 میلی متر تا 40 میلی متر نصب کرد. جزئیات کرتین وال شیشه ای لایه ای بدون پیچ یا پرچ، بدون محدودیت انتخاب رنگ و امکان مخفی کردن هود و لولا در داخل لولا یا هر دو قابل مشاهده است.
 
قیمت یک دیوار شیشه ای چقدر است؟
تو نمای شیشه ای
تامین کننده نمای پره های شیشه ای : سال هاست که شیشه در دنیا برای کاربردهای مختلف در ساخت و ساز استفاده می شود. امروزه استفاده از انواع شیشه به ویژه شیشه های دوجداره بیشتر شده است. شیشه کاربردهای زیادی در ساختمان دارد. اکثر مردم فکر می کنند که شیشه فقط برای در و پنجره استفاده می شود، اما اینطور نیست. علاوه بر در و پنجره از شیشه های معمولی، دوجداره یا چند جداره برای نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی ساختمان، تفکیک اتاق های داخلی، سقف ها، نورگیرها و محوطه سازی حیاط ها و ساختمان ها استفاده می شود.مزایای نمای شیشه ای:
 
امنیت و ایمنی نمای ساختمان را افزایش دهید
کنترل کننده صدا
 از عبور UV خودداری کنید
بهره وری از انرژی خورشیدی
 طیف رنگی بالا
 نمای شیشه ای نسبت به سایر نماها بار مرده کمتری دارد
هزینه های پایین تر
 
 

انواع و نمونه های ساخت و اجرای کرتین وال

 

 

قیمت نمای شیشه ای : نمای شیشه ای یکی از زیباترین نماهای مدرن برای ساختمان های مدرن است. این نما به دلیل استفاده از شیشه و آلومینیوم دارای ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فردی است. نمای شیشه ای از استحکام و دوام خوبی برخوردار است و امکان استفاده از نور طبیعی را در عین دور نگه داشتن فضای داخلی از باد و باران فراهم می کند. این نوع نما بدون نیاز به عایق حرارتی و صوتی مجزا برای مدت طولانی دوام دارد.
نمای کرتین وال با ویژگی ها و شرایط منحصر به فردکرتین وال  شیشه ای و کرین وال آلومینیومی یکی از زیباترین نماهای مدرن ساختمان است. این نوع نمای ساختمان کاملاً ساخته شده و شرایط نصب به گونه ای است که در مقابل تنش های زلزله و نشتی های احتمالی در مواقع اضطراری و به صورت خود نگهدار و تمام آلومینیومی از انعطاف خاصی برخوردار است. طراحی و اجرا شد. تو نمای شیشه ایخرید نمای شیشه ای : "Frame Loop” یکی از پرکاربردترین نمای ساختمان ها، Frame Loop است که زیبایی، آب بندی خوب، نصب آسان و بارگیری راحت را ارائه می دهد. در این سیستم ابتدا سطح نمای ساختمان به طور کامل شبکه بندی شده و قاب های پروفیل آلومینیومی روی شبکه قرار می گیرند. وجود لاستیک های تهویه مطبوع و آب بندی در اطراف فریم و شیشه، نما را کاملا ایزوله (دربند و تهویه) می کند و یکی از مهمترین ویژگی های این سیستم این است که سطح نما بیشتر شیشه و آلومینیوم با ظرافت خاص در کنار شیشه قرار می گیرد و در پنجره ها دیده نمی شود و همین امر باعث جذابیت بیشتر طراحان ساختمان می شود. نمای شیشه ای ساختاری: "Spider View" با پیشرفت پوشش های شیشه ای و تمایل معماران به ایجاد پوسته های جدید، کارآمدتر و زیباتر، Spider Shells وارد بازی شد. این نوع نماهای ساختمان گاهی به نماهای متحرک در برابر عوامل لرزه ای نیز گفته می شود و دارای تکنولوژی در ساخت یراق آلات و همچنین تکنولوژی خاصی در طراحی و نصب انواع سازه های ساختمانی می باشد. سازه های نگهدارنده عنکبوتی می توانند کابل ها، خرپاها، لوله های شیشه ای یا انواع سیستم های دیگر مانند:
 
 
 
 

انواع و نمونه های ساخت و اجرای کرتین وال

 

 
 
 سازه های لوله فولادی یا آهنی
 سازه های شیشه ای
 سازه های کابل کشی
تامین کنندگان شیشه سازه: تنها لازم است که هر چند بار نمای شیشه ای را با کمک افراد ماهر تمیز نگه دارید. این ماده برای حفاظت در برابر آتش و مقاومت بالا در برابر آتش مناسب است. نمای شیشه ای انعطاف پذیری خوبی در برابر زلزله و جلسات احتمالی ساختمان دارد. نمای شیشه ای جذابیت بصری بالایی دارد و می تواند نقش بسزایی در زیباسازی فضای شهری داشته باشد.قیمت هر متر مربع کرتین وال ویو با توجه به نوع آن، نحوه اجرا و ... متغیر است.قیمت کرتین وال ویو محاسبه می شود. نسبت به متریال و طراحی