اجرای نمای شیشه ای فریم لس
17
01

اجرای نمای شیشه ای فریم لس

در اجرای نمای شیشه ای فریم لس ابتدا همکار ما سطح نما را با پروفیل های فلزی 40*40 به دقت مش بندی می کند. همکاران ما این کار را با دقت میلی متری انجام می دهند.
 
سپس پس از مونتاژ شیشه و آلومینیوم، قاب نما را داخل این توری ها قرار می دهیم.
 

لاستیک های آب بندی دوتایی، چهارگانه و یا حتی هشت تایی دور قاب و شیشه، سطح نما را کاملا عایق می کنند.
 
یکی از مزایای سیستم های فریم لس، ظرافت قاب نگهدارنده تمام شیشه از بیرون و همچنین امکان استفاده از پنجره پاپ آپ مخفی در نما می باشد. این قاب هم پاپ آپ و هم ثابت است.
 
 
مشخصات نمای فریم لس شیشه ای

ایجاد سطح بصری یکنواخت شیشه از بیرون

بدون محدودیت در رنگ قاب آلومینیومی

نصب آسان شیشه مونتاژ شده
 
امکان ایجاد سطوح عایق صدا و حرارت

وجود واشرهای مخفی برای آب بندی نما را زیبا می کند

امکان اجرا در نمای تمام آلومینیومی

ایجاد مرز جداکننده سازه نما از سازه اصلی در طبقات
 
 
 
 
 

اجرای نمای شیشه ای فریم لس

 

 

روش اجرای نمای شیشه ای فریم لس:

تهیه نقشه های فروشگاهی فاز 2 طبق طراحی اولیه
 
اجرای زیرسازی با استفاده از پروفیل آهن 4040
 
ساخت فریم های آلومینیومی بر اساس نقشه ها و ابعاد دقیق
 
باید توجه داشته باشیم که متخصصان تمام مراحل را با استفاده از ابزار دقیق کنترل و هدایت می کنند
 
برای ارسال کاتالوگ شرکت، همچنین جزئیات شیشه بدون قاب، با شرکت تماس بگیرید.
 
در کاتالوگ می توانید توضیحات بیشتری در مورد شیشه بدون فریم به جز نحوه اجرای شیشه بدون فریم دریافت کنید. و قیمت دقیق تر شیشه فریم لس و انواع آن.
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید:
 
 

اجرای نمای شیشه ای فریم لس

 


قیمت نما فریم لس عکس و جزئیات نما فریملس و قیمت فریم لس
 
اگر می خواهید جزئیات شیشه بدون قاب را در شبکه های اجتماعی مشاهده کنید، می توانید با ما تماس بگیرید. همچنین برای دانلود دتیل شیشه فریم لس قسمت فریم لس قیمت شیشه فریم لس نمای شیشه فریم لس خرید شیشه فریم لس آلومینیوم شیشه فریم لس شیشه دو جداره شیشه تک جداره نحوه نصب و اجرای شیشه فریم لس. می توانید با ما تماس بگیرید. بنابراین، شما می توانید اطلاعات مورد نیاز را به راحتی مشاهده کنید.
نمای شیشه ای u : با ظهور ماشین آلات شیشه سازی، استفاده از شیشه در نماهای مدرن ساختمان افزایش یافته است. ویژگی های مطلوب نمای شیشه ای:
 
امنیت و ایمنی ساختمان را افزایش دهید
کنترل کننده صدا
 جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش
 بهره وری از انرژی خورشیدی
 تنوع در رنگ
 

اجرای نمای شیشه ای فریم لس

 


 نمای شیشه ای نسبت به سایر نماها کمتر مرده است
  کاهش هزینه های
این محصول نوآورانه به معماران این امکان را می دهد که بتوانند با خلاقیت بسیار زیبا طراحی کنند و در بسیاری از موارد از جمله طراحی، محیط کاری روشن تر و جذاب تری با نور بیشتر ایجاد کنند. شیشه چند لایه در سال 1903 توسط یک شیمیدان فرانسوی ادوارد با الهام از یک تصادف آزمایشگاهی اختراع شد. شیشه لمینت از چسباندن دو یا چند لایه شیشه حرارتی معمولی با یک لایه پلاستیکی تولید می شود. در معماری مدرن از نمای شیشه ای به عنوان پوشش ساختمان استفاده می شود.
قیمت کرتین وال شیشه ای : یکی از انواع شیشه سکوریت شیشه اسپایدر است که نسبت به همتایان خود در صنعت ساختمان محبوبیت و محبوبیت بیشتری دارد. نوعی شیشه است که حداقل ضخامت آن 10 میلی متر و حداکثر 20 میلی متر است و برای نماهای تمام شیشه استفاده می شود. این نوع شیشه ها بدون هیچ قاب و تنها با استفاده از اسکلت فولادی قابل نصب می باشند. نوع آن با توجه به نوع اسکلت ساختمان و سازه های مورد استفاده برای نگهداری شیشه و همچنین کاربری ساختمان انتخاب می شود.
 
شیشه بر روی محورهایی نصب می شود که توسط بست ها به هم متصل می شوند. می تواند یکی از بادوام ترین انواع نماها را در ساختمان ایجاد کند. عوامل مختلفی در قیمت نهایی اسپایدر گلس دخیل هستند. عواملی مانند 10 میلی متر ساده یا لمینت بودن شیشه، نوع اتصالات (فین گلس، کانکتور، روتل و غیره) یا سطح پوشش شیشه و رنگ آن. در نهایت، برای رسیدن به قیمت نهایی، ابتدا باید شکل و ساختار نمای ساختمان را دریابید و سپس طرح را تحلیل کنید. پس از تجزیه و تحلیل است که می توان هزینه را تعیین کرد.

 


 

.