نمای شیشه ای فریم لس
14
01

نمای شیشه ای فریم لس

نمای شیشه ای فریم لس
یک ساختمان فقط یک خانه یا محل کار نیست. مطمئناً کارکردی دارد و طراحی معماری عملکردی را که ساختمان باید ارائه دهد را تعیین می کند. اما یک ساختمان همچنین یک سرمایه گذاری است، چیزی که باید محافظت و پرورش یابد. همانطور که در مورد هر سرمایه گذاری وجود دارد، تهدیداتی برای ایمنی و سلامت سازه و ارزش ساختمان وجود دارد. نگهداری مناسب، حفاظت کافی در برابر آب و هوا و توجه به ظاهر ساختمان، همگی در حفظ شرایط اوج سازه نقش دارند. زمانی که یک معمار روی طراحی ساختمان کار می کند، باید نسبت به راه هایی که سازه می تواند ارزش خود را حفظ کند، هوشیار باشد. نماهای شیشه ای فریم لس یکی از راه های ساختمان ها برای نمایش ظاهری مدرن است که به حفظ ارزش آن با گذشت سال ها کمک می کند. به‌جای طراحی محکمی که به نظر می‌رسد نگاهی به زمان‌های دور دارد، ساختمانی با نمای شیشه‌ای بدون قاب به آینده می‌نگرد.

چگونه ظاهر با نمای شیشه ای بدون قاب حفظ می شود
 
 

نمای شیشه ای فریم لس

 

 

نماهای شیشه ای فریم لس ظاهری معاصر دارند که بسیار جذاب و جذاب است. آنها ظاهری مرتب و نامرتب را به نمایش می گذارند که اگر ساختمان محل کار باشد، می تواند تصویری مثبت ایجاد کند. ظاهر معاصر نیز برای تصویر ساختمان محل کار مفید است.
این تصور غلط وجود دارد که از آنجایی که نماهای شیشه ای بدون فریم فاقد قاب های تقویت کننده هستند، ضعیف تر هستند و در هنگام برخورد با تمام نیرو در برابر آب و هوا مقاومت کمتری دارند ا ما اینطور نیست. به دلیل مواد بادوامی که استفاده می کنیم، نماهای شیشه ای بدون قاب ما می توانند در برابر باران، برف، تگرگ و باد مقاومت کنند.
کاربرد نماهای شیشه ای فریم لس را می توان هم برای نصب دیوارهای حرارتی (واحدها) و هم برای تزئین نمای ساختمان (مونو شیشه) استفاده کرد. فن آوری های مدرن پردازش شیشه اجازه ایجاد نمای اصلی بر روی ساختمان ها یا قطعات آنها را می دهد. برای آن از واحدهایی با تزئینات متفاوت یا شیشه ای با اتصال دهنده های نقطه ای مختلف از ساختارهای مختلف استفاده می شود. محصولات شیشه‌ای ممکن است به دهانه‌های ساختمان، ستون‌هایی که در فواصل مناسب قرار می‌گیرند یا به قسمت ساختمانی که مخصوص نصب شده‌اند متصل شوند. نماهای تک شیشه بدون قاب بدون ایجاد ظاهری زیبا به ساختمان، عملکردهای دیگری را نیز انجام می دهندمزایای نمای شیشه ای فریم لس : سر و صدای خارجی را سرکوب می کنند، محیط ریز داخل ساختمان را بهبود می بخشند (در زمستان نمای دوم یک اثر گلخانه ای ایجاد می کند و علاوه بر آن ساختمان را گرم می کند، در تابستان اثر دودکش ایجاد می شود و دیوارهای ساختمان تهویه اضافی می شوند).
 
مزایای نمای شیشه فریم لس
تا حد زیادی بزرگترین مزیت ظاهر آنهاست. آنها تمیز، مدرن و سطح بالا هستند. یک درب کشویی معماری سفارشی ساخته شده از شیشه بدون قاب می تواند ظاهر کل محل زندگی شما را بهبود بخشد.
ممکن است فکر کنید که درب‌های شیشه‌ای بدون فریم ممکن است به راحتی ترک بخورند یا شکسته شوند، زیرا فاقد قاب‌هایی هستند که ظاهراً شیشه را تقویت می‌کنند، اما اگر از یک شرکت با کیفیت ساخته شده باشند، می‌توانند در برابر اکثر عناصر مقاومت کنند و کاملاً بادوام هستند. این آنها را برای شرایط آب و هوایی شدید و سخت ایده آل می کند.
 
 
 

نمای شیشه ای فریم لس

 


آنها همچنین می توانند در چندین رنگ وجود داشته باشند و نیازهای سبک شما را برآورده کنند. علاوه بر این، بسته به شیشه های تک، دو یا سه جداره، گزینه هایی برای صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه در اختیار دارید. آنها بسیار قابل تنظیم هستند زیرا می توانید قفل ها، صفحه نمایش ها یا پارتیشن های مختلف را انتخاب کنید.
مانند هر ارتقاء، از آنجایی که درب های شیشه ای بدون قاب مزایای زیادی دارند، احتمالاً هنگام فروش خانه، قیمت فروش مجدد شما را افزایش می دهد.
 
 
شیشه ساختاری طیفی از سیستم‌های ساختاری بدون قاب را تعریف می‌کند که از شیشه به‌عنوان یک عنصر باربر/یک جزء ساختاری پشتیبان استفاده می‌کنند. این فناوری شامل انواع سیستم‌های ساختاری و کاربردهای طراحی، از سیستم‌های لعاب ثابت به نقطه است.
در نتیجه
 
 

نمای شیشه ای فریم لس

 

 
راه حل های طراحی تمام شیشه ای یکی از نوآورانه ترین اشکال نماهای شیشه ای ساختاری است. لعاب با سیلیکون ساختاری و تکیه گاه های بار مرده پنهان ایمن شده است. اتصالات شیشه به شیشه با اتصالات نامرئی به ساختار شیشه ای روکشی مطبوع و سبک می بخشد و زمانی که هدف معماری حداکثر شفافیت و حداقل طراحی باشد، یک گزینه ایده آل برای طراحی است. نتیجه نهایی یک نمای بدون قاب و تقریباً نامرئی، بدون استفاده از عناصر فولادی یا بتنی است که برای مقاومت در برابر بار باد و نیروهای لرزه ای طراحی شده و ضد آب و هوا است. سیستم‌های نمای سازه‌ای متشکل از پره‌های شیشه‌ای و تیرهای شیشه‌ای به‌صورت سفارشی طراحی شده‌اند تا با معیارهای زیبایی‌شناسی و عملکرد پروژه مطابقت داشته باشند و به طراحی هوشمند و مهندسی دقیق نیاز دارند.فریم لس