استرچ متال یا توری نمای فلزی
22
10

استرچ متال یا توری نمای فلزی

استرچ متال یا توری نمای فلزی منبسط شده آلومینیومی از یک قطعه فلز تشکیل می شود و در یک مرحله سوراخ هایی به شکل های مختلف مانند الماس، شش ضلعی، مربع و ... ایجاد می کند. دسترسی به فرودگاه، مرکز خرید، تئاتر، موزه، سالن های نمایشگاه، سالن های کنسرت یا سایر ساختمان های بزرگتر. استرچ متا ل مش فلزی منبسط شده آلومینیومی با مزایای وزن سبک و مقاومت در برابر خوردگی عالی بیشترین کاربرد را به عنوان نما دارد. با سطح غیر لغزش و دهانه های بزرگتر دارای تهویه مناسب می باشد که می تواند محیطی راحت را فراهم کند. علاوه بر این، با رنگ های متنوع جذابیت زیبایی دارد، بنابراین برای تزئین نماهای خارجی انتخابی است.

عملکرد اصلی روکش نما، لسترچ متال  حفاظت از ساختمان در برابر تغییرات شرایط جوی است. مناطق باز در فلز منبسط شده نیز تهویه هوای خوبی را فراهم می کند. علاوه بر این روکش نما یک ارزش تزئینی مهم است.
 

استرچ متال یا توری نمای فلزی

 

 

طیف گسترده ای از رنگ ها، مواد و دهانه های محصولات فلزی گسترش یافته به معماران امکانات بی حد و حصری برای بیان سبک خود در پروژه های مختلف می دهد. مانند مراکز خرید، دفتر مرکزی، پارکینگ خودرو، ایستگاه های قطار، بیمارستان ها، باغ ها، ساختمان های آپارتمانی، خانه های شخصی و غیره.
ویژگی های توری منبسط شده آلومینیومی برای نمای ساختمان
1. فن آوری پیشرفته از فن آوری کشش فلز گسترش یافته، محتوای فنی بالا
2. نفوذپذیری بصری برای ایجاد حس بزرگ فضا
3. وزن سبک، استحکام خوب، توانایی آب و هوا و مقاومت در برابر خوردگی
4. قالب گیری کارخانه، سایت ساخت و ساز به طور مستقیم نصب شده است
5. نصب و نگهداری راحت و صرفه جویی در هزینه
6. نصب آسان
7. ظاهر جذاب
مشخصات نمای فلزی منبسط شده آلومینیومی
مواد: آلومینیوم، آلیاژ آلومینیوم
 
 

استرچ متال یا توری نمای فلزی

 


اطلاعات بیشتر در مورد این محصول
هدف سیستم های روکش فلزی نمای فلزی برآورده کردن الزامات عملکردی و زیبایی شناختی یک پروژه ساختمانی است. آنها را می توان هم برای ساخت و ساز جدید و هم برای بازسازی یک ساختمان موجود استفاده کرد.
 
مش فلزی منبسط شده محصولی اقتصادی، بادوام و پایدار است که فاکتورهای عملکردی کلیدی برای طراحی روکش نما را برآورده می کند. منافذ موجود در این ماده به هوا و نور اجازه می دهد تا به داخل ساختمان جریان یابد و از طریق آن بتابد، در حالی که همچنان یک صفحه محافظ در برابر باد و نور شدیدتر ایجاد می کند.
 
طیف محصولات انواع گزینه های مش گسترش یافته را همراه با سیستم های قابل تنظیم، فرم، نفوذپذیری، جزئیات قاب، مواد، اندازه ها و رنگ ها برای برآورده کردن نیازهای طراحی هر پروژه، در رابطه با زیبایی شناسی، و شرایط فنی و اقتصادی ارائه می دهد. جدا از مدل های مش موجود، فرصتی برای توسعه قالب ها و محصولات خاص پروژه وجود دارد.
چهار مزیت مقرون به صرفه نمای فلزی
راه حل های روکش فلزی  استرچ متال به شما این امکان را می دهد که شفافیت یک ساختمان را از طریق انتخاب های مختلف در قطر سوراخ و چگالی تنظیم کنید، در نتیجه تابش خورشیدی را کنترل کنید و دمای داخلی را در سطوح راحت حفظ کنید.
 

استرچ متال یا توری نمای فلزی

 


تیم به شما توصیه می کند که چگونه صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمان خود را بسته به موقعیت مکانی و راه حل انتخابی خود بهبود بخشید.
 
صیقلی ترین پرداخت های موجود در محدوده ما یک اثر خود تمیز شونده را برای حداقل تعمیر نما ارائه می دهد.
 
برای صرفه جویی در وقت و هزینه های نصب کمتر، اندازه های بزرگ تا 6 متر را ارائه می دهد.
تنها محدودیت تخیل شما است.
فلز منبسط شده، مش منبسط شده یا بهتر به نام ، محلولی است که با فرآیند برش و کشش فلز ساخته می شود. نتیجه مشبکی با فضاهای الماسی شکل و انواع دیگر الگوها است. تفاوت بین محلول های متعدد خواهد بود. به ناحیه باز بستگی دارد که با ترکیب بین عرض برش، کشش درخواستی و ضخامت دنده ماده به دست می آید.
 

استرچ متال یا توری نمای فلزی