لوور آلومینیومی چیست؟
01
10

لوور آلومینیومی چیست؟


لوور یک ساختمان معماری جاودانه است که به گرمایش و سرمایش ساختمان و همچنین ظاهر بصری آن می افزاید. البته موادی که لوورها از آن ساخته شده اند تأثیر بسزایی در اثربخشی کلی تهویه و روشنایی دارد. با لوورهای آلومینیومی، کنترل آب و هوا مقرون به صرفه و پایدار می شود، که یک مزیت نه تنها برای محیط زیست، بلکه برای بودجه خانوار شما نیز محسوب می شود. ماهیت آلومینیوم جذابیت آن است زیرا می تواند از عناصر ضربه بزند و همچنان استحکام خود را حفظ کند. در واقع، نسبت استحکام به وزن آلومینیوم، استفاده از آن را بسیار راحت می کن
جذابیت زیست محیطی لوورهای آلومینیومی
قرن بیست و یکم با جهانی روبروست که در آن سیاره ای که در آن زندگی می کنیم با خطرات بی نظیری مواجه است، زیرا نسل های قبلی تهدیدات موجود برای هوا، آب و خاک ما را نادیده گرفته اند. از آنجایی که مردم در دنیای امروز تشخیص می دهند که اگر امیدواریم سیاره را التیام دهیم باید پایداری را ترویج کنیم، محبوبیت موادی مانند آلومینیوم افزایش یافته است. بهره وری انرژی لوورهای آلومینیومی پایدار آنها را به انتخاب افرادی تبدیل می کند که می خواهند سبک زندگی هماهنگ با محیط زیست داشته باشند. این واقعیت که کاملاً قابل بازیافت است به ارزش زیست محیطی آن می افزاید. با اقامتگاه‌ها و سازه‌های تجاری که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هماهنگ با نیازهای زیست‌محیطی ما ترکیب شوند، مصرف‌کننده می‌تواند روی دانپال حساب کند تا همچنان برای این سیاره و برای مصرف‌کنندگان به کار خود ادامه دهد.
 
 

لوور آلومینیومی چیست؟

 



این پیچیده نیست: هزینه های گرمایش و سرمایش خود را کاهش دهید و موجودی حساب جاری خود را افزایش دهید. آلومینیوم در حال حاضر یک مصالح ساختمانی مقرون به صرفه است. این را به پولی که با تهویه مطبوع و گرمای خود پس انداز می کنید اضافه کنید و به دنبال راهی عملی و مقرون به صرفه برای کاهش هزینه ها با کاهش ردپای کربن خود هستید.
موزه‌های لوور از دوران قرون وسطی وجود داشته‌اند، جایی که می‌توان آن‌ها را روی برجک‌ها یا پشت بام‌ها برای تامین تهویه پیدا کرد. این یک افزودنی نسبتاً ابتدایی به معماری آن دوره بود، اما خوشبختانه، از آن دوران نوآوری هایی وجود داشته است. تحت هدایت نوآورانه ، یک شرکت ساختمانی با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت، حداکثر کنترل را بر گرما و نور فراهم می کند. متعادل کردن گرما و نور فقط برای راحتی افرادی که در داخل سازه هستند تأثیری ندارد. لوورها همچنین بر خود ساختمان تأثیر می گذارند و نمای بیرونی را تقویت می کنند و از سایه برای کاهش بار حرارتی ساختمان استفاده می کنند. لوورها یک دارایی حیاتی در حرکت به سمت ساختمان های پایدار هستند و لوورهای آلومینیومی نقاط قوت ذاتی خود را در این طراحی به ارمغان می آورند. لوورهای آلومینیومی به دلیل انعطاف‌پذیری، دوام، جذابیت‌های زیبایی و مزایای زیست‌محیطی، انتخابی محبوب و مقرون‌به‌صرفه برای کاهش قبوض گرمایشی و در عین حال ارتقای پایداری هستند. آلومینیوم قابل بازیافت است، بنابراین می توان آن را چندین بار پردازش کرد و در عین حال ویژگی های فیزیکی خود را حفظ کرد.
شما خانه ای می خواهید که زیبا به نظر برسد. شما قبض انرژی می خواهید که در حد منطقی باشد. میخوای راحت باشی با لوورهای آلومینیومی، تمام این معیارها را بدون کاهش جذابیت زیبایی رعایت می کنید. زمان آن رسیده است که به آلومینیوم به عنوان یکی از راه حل های نیازهای زیست محیطی خود نگاه کنیم.
لوور نمای یک توری آلومینیومی با فرم قفل است که طبق انتخاب طراح سطوح نمای متفاوت و شخصی را ایجاد می کند. دیدگاه های معماران با لوور نمای محقق می شود که ظرافت را به نمای مراکز خرید، ساختمان های اداری و پارکینگ ها می بخشد.
لوور نما به بسیاری از اشیاء سبک می بخشد
 

لوور آلومینیومی چیست؟

 

 

لوور کاربردهای بسیار گسترده ای دارد: از جمله موارد زیر استفاده می شود:
نما
به عنوان ضد آفتاب
حفاظت از طوفان
سقف های کاذب
به عنوان روکش و توری های تزئینی.
توری ها را می توان به صورت افقی یا عمودی نصب کرد. لوور آلوکلیک سطوح کاربردی و سبک را برای فضاهای عمومی مختلف از جمله نمای داخلی فراهم می کند.
لوور یک انتخاب محبوب در هنگام در نظر گرفتن ظاهر یک پارکینگ است. نمای پارکینگ باید چشمگیر باشد و با انواع تیغه ها قابل دستیابی باشد و فاصله تیغه های بدون پله شفافیت مطلوب و مورد نیاز را فراهم می کند.
همچنین می توان از توری برای پوشاندن سطوح کمتر جذاب مانند اتاق های فنی استفاده کرد. مشبک همچنین به عنوان یک محافظ بصری عمل می کند، به عنوان مثال، در فضاهایی که می خواهید از چشمان کنجکاو محافظت کنید بدون اینکه مانع دید از داخل به بیرون شوید.
ترکیبی از پروفیل ها و رنگ های مختلف
ترکیب پروفیل ها و رنگ های مختلف سطحی چند ظرافت و چشم نواز ایجاد می کند. اجرای مدرن منجر به طراحی داخلی تماشایی می شود.
سیستم لوور آلوکلیک شامل بیش از ده مدل پروفیل مختلف و همچنین قاب ها و قطعات نصب لازم می باشد. همه گزینه های لوور و قاب کاملاً با یکدیگر سازگار هستند. تقسیم تیغه ها را می توان به صورت بدون پله انتخاب کرد. شکل های منحنی و استوانه ای نیز امکان پذیر است. در صورت لزوم می توانیم قالب های پروفایل کاملا جدید طراحی و پیاده سازی کنیم.
 
 

لوور آلومینیومی چیست؟

 


 


سطح توری ها را به دلخواه رفتار می کنیم. پخت پودری سطحی محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاوم در برابر آب و هوا و ماندگاری طولانی مدت ایجاد می کند. تمام سایه های نمودار رنگی RAL استفاده می شود. از سوی دیگر، توری ها را می توان در انواع سایه های شیک آنودایز کرد. لوور آلومینیومی را می توان با یک پوشش ضد گرافیتی نیز درمان کرد، به عنوان مثال حذف گرافیتی های ناخواسته را آسان می کند و نیازی به رنگ آمیزی مجدد سطوح لکه دار نیست.
توری نما به راحتی نصب می شود