ورق استرچ متال (ورق اکسپند)
03
09

ورق استرچ متال (ورق اکسپند)

ورق اکسپند (استرچ متال)
اکسپند متال یا همان استرچ متال تحت نام های توری لوزی پانچ متال،ورق مش شناخته می شود.اکسپند متال یا همان استرچ متال فلز بسط یافته، اسپندد شده(expanded metal) با آلومینیوم، از یک ورق آلومینیوم با سوراخهای شکل یافته ساخته میشود،یا می توان گفت صفحات فلزی آهن,آلومینیوم,استیل و … است که ضمن طی نمودن فرآیند تولید با روش ویژه ای تحت برش و سپس کشش قرار می گیرند.  تا ورق های استرچ متال یا همان اکسپند متال به دست آید. استرچ متال با توجه به ساختار ظاهری خود ، دارای شکل سه بعدی هستن.
 

 

ورق استرچ متال (ورق اکسپند)

 

 

مواردی که باعث امی شود معماران اکسپند متال یااسترچ متال انتخاب کنند:
·         مقرون به صرفه بودن
·          ظاهر جذاب و عمر طولانی
·         اجرا یا مصالح سبک و آسان
·        تهویه و تنفس در نمای ساختمان
·         قابل بازیافت
·         ایجاد طیفی از مناطق باز و در دسترس نمای ساختمان
·         انتخاب ضخامت‌های مختلف ورق آلومینیوم
 

ورق استرچ متال (ورق اکسپند)

 

 

 
نمای ساختمان
سقف کاذب
نرده راه پله
سایبان
پارتیشن
دیوار داخلی
پوسته دوم نما
اکسپند متال و نمای شب
نقش حفاظتی
مزایای نمای اکسپندمتال:
 
الف - قیمت تمام شده بسیار مناسب: با توجه به این که این نوع نما پیش تر وارداتی بوده است و در حال حاضر در داخل کشور تولید می شود قیمت آن به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت، به صفحه قیمت طراحی نما مراجعه نمایید.
ب - چشم اندازهای متنوع : پنلهای اکسپندد متال با داشتن چشمه های سه بعدی و تنوع بالای نوع چشمه ها گسترده وسیعی از چشم اندازهای خلاقانه را در اختیار معماران و سازندگان قرار می دهد.

ورق استرچ متال (ورق اکسپند)

 

 

ج - تنوع در طرح و رنگ
هم اکنون شما می توانید جهت سفارش کالا ، دریافت مشاوره و پاسخ سوال هایتان در این زمینه ، با متخصصین شرکت آرمه سازه تماس حاصل فرمایید.

 
د - نمای سه بعدی : نمای اکسپندد متال بدون شک تنها متریالی است که از همان ابتدا کیفیت سه بعدی بودن نما را تامین می نماید و تنوع بالایی از منظر را به نمای ساختمان می بخشد.
 
 
اکسپند متال یا استرچ متال علاوه بر زیبایی نقش محافظتی نیز دارد