استرچ متال
27
07

استرچ متال

نمای استرچ متال
 
مزایای مختلف برای اجرای نمای استرچ متال
مش نمای بیرونی فلزی ما دارای طیف گسترده ای از کاربرد است، نه تنها می تواند در برنامه کاربردی مورد استفاده قرار گیرد، بلکه به عنوان مصالح تزئینی و محافظ ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مزایای اصلی به شرح زیر است:
بادوام و ماندگار. برای اطمینان از کیفیت، تمام نمای سیم مش ما از مواد فوق العاده ساخته شده است و می تواند در برابر شرایط سخت مقاوم باشد.
در نمای استرچ متال سطح زیبا. سیم فولادی ضد زنگ برای سطح نقره ای روشن و برنج، مس، برنز فسفر برای سطح کلاسیک وجود دارد.
یکی از موارد مزیت بر بقیه اجرای نماهای مختلف، اجرای نمای استرچ متال مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی. به دلیل کیفیت بالای مواد فولادی ضد زنگ، نمای بیرونی فلز در برابر خوردگی، زنگ زدگی، اسید و قلیایی مقاوم است.

در نمای استرچ متال پر از عناصر شیک. با انواع بافت منحصر به فرد، نمای بیرونی ساختمان ما می تواند جلوه های بصری خاصی به ساختمان ها بدهد تا چشم رهگذران را به خود جلب کند.
 
 

استرچ متال


انواع بازشوها و مشخصات. مش نما با انواع مختلف بازشوها و مشخصات بسیار، انتخاب های بیشتری را ارائه می دهد و می تواند نیازهای خاص شما را بهتر برآورده کند.
محافظ. علاوه بر عناصر تزئینی، روکش نما نیز می تواند به عنوان مصالح حفاظتی برای ساختمانهای طبقه بالا استفاده شود.
برنامه های کاربردی مختلف در نمای استرچ متال
مش فلزی منبسط شده، مش فلزی سوراخ دار، مش فلزی کابلی و سایر پارچه های فلزی را می توان در مکان های مختلف مانند ساختمان اداری، خانه، کنسرت، سالن نمایشگاه، مراکز خرید و دیگر مکان های درجه یک استفاده کرد. برنامه های اصلی به شرح زیر است:
 
 

استرچ متال


تزئین دیوار خارجی در نمای استرچ متال
به عنوان مثال، مش نمای فلزی سوراخ دار با اشکال مختلف سوراخ را می توان برای یک دکوراسیون کامل روی دیوارها نصب کرد. علاوه بر این، می توان آن را برای موارد تزئینی بیشتر در تصاویر مختلف سفارشی کرد.
نمای استرچ متال می تواند از ایمنی افراد و اموال در ساختمان ها محافظت کند.
 
 

استرچ متال


روکش نما در اجراینمای استرچ متال
مش نمای فلزی نصب شده بر روی سطح ساختمان می تواند به ساختمان ها جذابیت بیشتری ببخشد و در عین حال دارای اثر حفاظتی نیز باشد.
مش فلزی نما را می توان روی سطح پنجره برای تزئین یا محافظت از ساختمان ها نصب کرد.
مش فلزی نما را می توان روی سطح پنجره نصب کرد. با فضای باز زیاد، بر تهویه تأثیر نمی گذارد. همچنین می تواند از گاوصندوق افراد و املاک موجود در آن محافظت کند.
انواع مختلف مش فلزی را می توان در نرده هم استفاده کرد.
مش فلزی منبسط شده
مش فلزی منبسط شده قوی است و دارای سطحی مقاوم در برابر لغزش است. می توان از آن در نمای ساختمان با دید بالا و ویژگی های محافظتی استفاده کرد.
مش فلزی سوراخ دار
مش فلزی سوراخ دار، قدرت و ظاهر زیبا را با هم ترکیب می کند. می توان از آن برای نمای بیرونی با انتخاب های مختلف اندازه ها و مناطق استفاده کرد.
 
 
مش فلزی کابل
مش کابل بافته شده با میله های فلزی و طناب کابل فلزی ثبات بالایی را ایجاد می کند. و عمدتا برای مش نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود.

مش سیم پیچ خورده
مش سیم سیم پیچ با چنگک های مخصوص با دوام، تبدیل به یک مش همه کاره باورنکردنی می شود که برای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان مناسب است.
 

استرچ متال