استرچ متال
31
06

استرچ متال

نمای استرچ متال و کمک آن به محیط زیست
امروزه نمای استرچ متال یکی از پرطرفدارترین محصولات در صنعت ساختمان اعم از تزئینی و معماری است. این محصول کاربرد مهمی برای ایجاد ظاهری مدرن تر دارد همچنین جلوه ای زیبا به پروژه هایی که از آنها استفاده می کنند می بخشد.

 
 

استرچ متال



نمای استرچ متال بسیار ایده آل برای استفاده به عنوان روکش خارجی در ساختمان ها است. ترجیح داده می شود به عنوان پوشش سقف هم در ساختمان ها استفاده شود. بخصوص در واحدهای روشنایی و لامپ ها نیز استفاده می شود.
موارد کاربردی استرچ متال برای اجرای نمای ساختمان
·         این یکی از مواد فلزی مهم است که می تواند در سطوح محافظ استفاده می شود.
·         بسیار مناسب برای استفاده در نرده ها و پرده ها.
·         بادوام و بادوام است و در پله ها استفاده می شود.
·         این محصول امکان استفاده در جاهای آفتاب گیر را می دهد و به عنوان مانع از تابش مستقیم آفتاب است.
·         این محصول را می توان در بسیاری از کاربردهایی که از فلز منبسط استفاده می شود به راحتی استفاده کرد.
·         این محصول ترجیح داده می شود در طراحی داخلی سیستم های تهویه مطبوع و عایق صدا استفاده شود.
·         فلز نسوز از محصولات مخصوص سوراخ شده، فلز سبک کنترل انتقال حرارت است تا از ویژگی های مهم اطمینان حاصل شود. ورق های سوراخ دار با شکل خاص ظاهر زیبایی را در نمای ساختمان ایجاد می کنند.

 
 

استرچ متال

 
 

نمای استرچ متال برای نما چه کاربردهایی دارد؟
·         این نوع پوشش دارای ویژگی هایی است که مزایای خاصی را نسبت به گزینه های طراحی سنتی یا بیشتر آشنا می کند.
·         همه عناصر تهویه را می توان به طور ایمن روی کف سوراخ دار قرار داد. هوا آزادانه گردش می کند.
·         اگر بین طبقه اصلی و صفحه های استرچ متال استفاده کنید، می توانید با قرار دادن یک منبع نوری بر روی آن، یک تصویر نوری بسیار جالب به دست آورید.
·         قطعات استرچ متال با چنین سوراخ هایی می توانند آلودگی صوتی ناشی از سر و صدای اضافی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. علاوه بر این، آنها در خارج از اتاقی که در آن نصب شده اند سر و صدا ایجاد نمی کنند.
 
 
 

استرچ متال



سوراخ های قطعات استرچ متال را برای کاربرد روی نمای استرچ متال در نمای ساختمان ها را می توان بر روی انواع مختلفی از مواد، از فولاد گرفته تا پارچه انجام داد، و این امکان را می دهد که گزینه مناسب را برای هر کاربردی انتخاب کنید. سطح فلزی در هر فضای داخلی زیبا به نظر نمی رسد و نصب چنین بوم های کششی همیشه امکان پذیر نیست.
همچنین بسیار بستگی به اهدافی دارد که چنین طرحی از سطح کف برای آنها استفاده می شود. می توانید تهویه هوا را بهبود بخشید، میزان سر و صدای پس زمینه را کاهش دهید یا شخصیتی به اتاق اضافه کنید.
 
 

استرچ متال



کاربرد نوع دیگر ش سقف چوبی سوراخ دار، که در ساختمان های مسکونی کاملاً متداول است، چنین سطوحی در حمام و آشپزخانه بسیار رایج است. ارزان است و نصب آن آسان است. چنین پوشش هایی میزان سر و صدای اضافی را که وارد اتاق می شود بطور قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین اگر سوراخ بزرگتری را سفارش دهید، اگر منبع نور را در بالای صفحه چنین بوم قرار دهید، می توانید جلوه های نورپردازی جالبی دریافت کنید.
گزینه های مختلف طراحی وجود دارد، و در میان آنها نسخه سوراخ دار فلزی خودنمایی می کند، که در آن سقف فلزی بسیار زیبا به نظر می رسد. در عین حال، به لطف استفاده از فلز در ساختار آن، بسیار سبک و بادوام خواهد بود. برای کاهش سطح سر و صدا، می توانید ماژول های مخصوص با یک لایه عایق صدا ویژه سفارش دهید.
 

استرچ متال