استرچ متال
17
06

استرچ متال

نمای استرچ متال برای زیبایی بیشتر نمای ساختمان
زیبایی واقعی در ظاهر است. اما در بسیاری از پروژه ها، نما واقعاً ساختمان را تکمیل می کند. ما به ساخت و سازهای جدید پی می بریم و نمای ساختمان ها را با کمک نمای ساختمان استرچ متال به سمت زیباتر شدن سوق می دهیم. ظاهر متفاوت روکش فلزی نما، امکان این را فراهم می کند که ساختمان به صورت نمای عایق، با نورپردازی منحصر به فرد داشته باشیم.

 
 

استرچ متال


 

 
نمای ساختمان، اعتبار یک ساختمان به شمار می رود. در زمینه نمای استرچ متال و طرح و اندازه سوراخ ها و رنگ آن می تواند منجر به پروژه های بسیار خوب و شناخته شده در جهان شود.
این امر منوط به سلیقه و اجرای کارشناسان بسیار آگاه است که طبیعتاً با توجه به بودجه ی پیشنهادی، برای برآوردن انتظارات مشتری و معمار بسیار مهم است. هماهنگی بین کارهای سازه ای، ساخت پنجره و فناوری نما باید به دقت انجام گیرد.
 
 
 

استرچ متال


 


امروزه در نمای استرچ متال نماهای سخت و باریک بیشتر مورد توجه قرار گرفته است که در آن عناصر قاب عمیق به عنوان یک عنصر تزئینی عمل می کنند. همچنین به یک بازسازی سه بعدی که در آن کاست های کامپوزیت آلومینیومی براق نصب شده است و همچنین مانع از کثیف شدن روکش توسط نمای بالا می شود.
سلیقه و کار دقیق نه تنها نمای استرچ متال را مقاوم و زیباتر می کند، بلکه در هویت بصری نام تجاری یک ساختمان هم سرمایه گذاری می شود و روزمه کاری قوی ای را به جا می گذارد.
 
قطعات نمای استرچ متال به صورت متقاطع
یکی دیگر از ایده های جالب برای اجرای نمای استرچ متال استفاده از قطعات متقاطع است. در چشم انداز سازندگان نما نورپردازی بسیار مهم است. چون در آن نه تنها زیبایی نمای ساختمان بلکه در نام تجاری بصری ساختمان سرمایه گذاری می شود. این منجر به نمای قابل توجهی می شود که در آن نام تجاری به طور یکپارچه با تصویر نما ادغام شده است.

استرچ متال برای تأسیسات فضای باز، نما، اتصالات داخلی، ساخت مبلمان و به عنوان عناصر محافظ بسیار مناسب هستند. به خاطر قابلیت در تنوع طراحی در استرچ متال، نه تنها ظاهر جذاب و قابل توجهی ارائه می دهد بلکه در عین حال مقاوم و با دوام هستند.
استرچ متال stretch metal ساخته شده از فولاد ضد زنگ، فولاد یا آلومینیوم – کاربردهای فراوانی دارد، از صفحات محافظ در برابر آفتاب و حریم خصوصی تا روکش‌های دیوار، سقف و کابینت. حتی می توان مبلمان فضای باز و فروشگاه‌های بزرگ را با طرح های عجیب و غریب تزیین کرد. ترکیب استرچ متال با مواد دیگر باعث می شود از جذابیت خاصی برخوردار شود. معماران از استرچ متال stretch metal در تنوع طراحی های مبلمان شهری و نمای ساختمان های بزرگ و کوچک و همچنین زیرشیروانی ها با بازی جالب نور و سایه هنرنمایی می کنند.
 
 

استرچ متال