نمای شیشه ای فریم لس
06
06

نمای شیشه ای فریم لس

نمای شیشه ای فریم لس | حصار شیشه ای فریم لس (بدون قاب)
 
با نرده شیشه ای بدون قاب (فریم لس) خانه و باغ خود را زیبا کنید.
چشم اندازهای زیبا، مناظر بی وقفه، دید کامل با نرده های شیشه ای فریم لس. این چیزی است که امروزه بسیاری از افراد هنگام طراحی خانه و باغ خود به آن توجه می کنند. در عین حال باید برای جلوگیری از نفوذ حشرات و حیوانات خانگی و حفاظت از کودکان هم مناسب باشد.

نمای های شیشه ای فریم لس و نرده های شیشه ای فریم لس برای بالکن از شیشه لمینت مقاوم ساخته شده است، بنابراین می توانید به قدرت آنها اعتماد کنید. آنها در پایه نگه داشته می شوند و نیازی به تکیه گاه مستقیم ندارند. شما حتی نیازی به اضافه کردن نرده ندارید، اگرچه بسیاری، این کار را انجام می دهند. با ابزار مخصوص که برای نصب نمای شیشه ای فریم لس یا نرده های شیشه ای فریم لس (بدون قاب) وجود دارد، این مهم را اجرایی کرده و شما می توانید با خیال راحت از این سازه استفاده کنید.
 
 

نمای شیشه ای فریم لس


 

نمای شیشه ای فریم لس به همراه نرده های شیشه ای بدون قاب برای بسیاری از خانه ها و باغ ها یک پیشرفت خیره کننده است. و می توان برای حفاظ استخرها و وان حمام از آن استفاده کرد.
 
 

نمای شیشه ای فریم لس


 
استخرها و وان حمام
اگر ملک شما دارای استخر یا وان در باغ است، باید از آن حصار کشی کنید تا از حوادث جلوگیری کنید. اما این بدان معنا نیست که آن را مخفی کنید. به سادگی از یکی از نرده های شیشه ای فریم لس استفاده کنید تا حصار ایمنی و نمای کامل از استخر داشته باشید. بنابراین حتی اگر در حال انجام کار  هستید می توانید بقیه اعضای خانواده در استخر را تماشا کنید. درست است که حصارهای چوبی مانع دید شما نمی شوند اما منظره ای که از پشتنمای شیشه ای فریم لس یا نرده های شیشه ای فریم لس به شما می دهد بسیار چشم نوازتر است. از آنجا که ایمنی همیشه باید در درجه اول باشد، درهای شیشه ای کاملاً قفل کننده را برای ایمن نگه داشتن وجود دارند.
 
 

 

 

نمای شیشه ای فریم لس

 

 

 

نمای شیشه ای فریم لس