یراق آلات نمای کرتین وال
16
05

یراق آلات نمای کرتین وال

 
در سال 1997، هنگامی که اولین پروژه نمای کرتین وال ساخته شد، بسیاری از شرکت‌های فعال امروزی به این سمت متمایل شدند. عملکرد بهینه نمای کرتین وال، اعم از کلاسیک - ساخته شده با پروفیل آلومینیوم به صورت راست و خواب، پرس و پوشش تزئینی مستقیم یا پروفیل، یا نیمه ساختاری بود. در نمای کرتین وال، هر شیشه عایق به صورت مکانیکی در فریم‌های جداگانه آلومینیومی محکم می‌شود.
 
 

یراق آلات نمای کرتین وال

 


به خاطر تنظیم دقیق توسط یراق آلاتی که در نمای شیشه‌ای کرتین وال به کار می‌رود، ظاهر زیبا و منظمی به نمای ساختمان می‌دهد. که از طریق طراحی و مشاوره ویژه و همچنین تامین کنندگان شیشه عایق حرارتی یا مواد آب‌بندی می‌شود.
وقتی در مورد دیوارهای کرتین وال صحبت می‌کنیم، به ساختارهای فلزی و شیشه‌ای فکر می‌کنیم که از پروفیل آلومینیوم عمودی (راست) و افقی (خوابنده) ساخته شده اند که به این ترتیب یک شبکه را تشکیل می‌دهند. در داخل آن، طی مراحل مختلف، شیشه محکم ثابت می‌شود. با طر احی یراق آلات کرتین وال، راست و خواب، پنهان به یکدیگر متصل می‌شوند، که به طور خاص طراحی شده اند، اسکلت آلومینیومی حاصله کرتین وال توسط ساختار بتنی ساختمان، با استفاده از براکت‌ها سفت می‌شود.
 

یراق آلات نمای کرتین وال



به واسطه یراق آلات نمای کرتین وال، نما را می‌توان در صفحات عمودی یا مایل، خطی، زاویه‌ای یا شعاعی اجرا کرد، همچنین ممکن است انواع سقف‌های شیشه‌ای - نورگیرها - مسطح یا غیر مسطح (گنبدها) نیز وجود داشته باشد.
 
 
 

یراق آلات نمای کرتین وال

 



در اجرای نمای کرتین وال، عناصر قابل مشاهده از بیرون دیوارها را می‌توان بنا به صورت زیر طبقه بندی کرد:
·        یراق آلات نمای کرتین وال برای نمای کرتین وال استاندارد: هنگامی که پوشش پرس از بیرون کاملاً دیده می‌شود.
·        یراق آلات نمای کرتین وال برای نمای کرتین وال نیمه‌سازه: هنگامی که از بیرون فقط قاب را مشاهده می‌کنیم که شیشه عایق حرارتی در آن ثابت است.
·        یراق آلات نمای کرتین وال برای نمای کرتین وال سازه‌ای: هنگامی که به واسطه ابزار ثابت کننده خاص، شیشه پیوسته به نظر می‌رسد و از بیرون فقط مواد آب‌بندی و انواع ترکیبی دیده می‌شوند.
 
 

یراق آلات نمای کرتین وال

 


 

برجسته ترین خاصیت کارایی و عملکرد نمای شیشه‌ای کرتین وال  این است که این سیستم نیازی به گچ، ملات، آجر، بتن یا رنگ قابل شستشو ندارد. در عوض، ساختار مدولار ساخته شده از آلومینیوم - یک ماده سبک وزن با طول عمر قابل ملاحظه، رنگ آمیزی شده در هر رنگ در کوره‌های مخصوص - و شیشه، یک ماده شفاف که هم نور و ظرافت لازم را تضمین می‌کند و هم ضرایب حرارتی را ارائه می‌دهد. عایق مورد نیاز یراق آلات نمای کرتین وال برای نمای کرتین وال؛ واشرهای لاستیکی مخصوص و درزگیرهای پیشرفته است که ساختمان را از آب، باد و حرارت خارجی در امان نگه می‌دارد و برای گرم کردن یا خنک کردن فضای پشت نمای کرتین وال بسیار مفید است.
 
 

یراق آلات نمای کرتین وال