نمای کرتین وال
01
04

نمای کرتین وال

بزرگترین مزیت سیستم‌های روکش نما که بطور مکرر در ساختمان‌ها استفاده می‌شود، نمای کرتین وال است که یکی از کاربردی‌ترین و تزئینی‌ترین مواد در معماری است. استفاده از نمای کرتین وال در یک منطقه بزرگ، به ویژه در قسمت خارجی، ساختمان را بسیار زیباتر نشان می‌دهد. نمای کرتین وال مورد استفاده در معماری امکان طراحی گسترده را فراهم می‌کند. نمای خارجی ساختمان‌ها می‌توانند از زیبایی ظاهری و مدرن‌تری برخوردار شوند. اما تزئین تنها مزیت نمای کرتین وال نیست.
 


مزیت‌ها:

نمای کرتین وال به عنوان ماده عایق


نمای کرتین وال برای جلوگیری از نفوذ شرایط آب و هوایی در خارج و گاهی برای بازتاب گرمای خارج از آن استفاده می‌شود، یک ماده مهم عایق است. این باعث صرفه‌جویی در انرژی می‌شود زیرا آن‌ها اجازه نمی‌دهند گرما و صدا وارد شوند.
 


نمای کرتین وال برای ایمنی

نمای کرتین وال از دوام بالایی برخوردار است. میزان استفاده از نمای کرتین وال نیز بسیار گسترده است. آنها به راحتی آسیب نمی‌بینند و بنابراین به عنوان یک نمای خارجی مناسب هستند. در عین حال، احتمال آسیب جدی به کسی وجود ندارد، زیرا آن‌ها در هنگام شکسته شدن در شیشه‌های سکوریت به قطعات بسیار کوچک تبدیل می‌شوند. آن‌ها از نظر امنیت از شیشه‌های معمولی بهتر هستند. نوع دیگر شیشه‌ای که برای ایمنی استفاده می‌شود، شیشه لمینت است. لایه‌ای و تقویت شده است. حتی اگر یک لایه شکسته باشد، اجازه شکستن لایه‌های دیگر را نمی‌دهد و می‌تواند قطعات شکسته را روی آن نگه دارد. این یک شیشه ترجیحی برای نمای ساختمان، زیرا عایق صدا را نیز فراهم می‌کند.
 
بزرگ‌ترین مزیت سیستم‌های نمای کرتین وال که بطور مکرر در ساختمان‌ها استفاده می‌شود، شیشه است که یکی از کاربردی‌ترین و تزئینی‌ترین مصالح در معماری است. استفاده از شیشه در یک منطقه بزرگ، به ویژه در قسمت خارجی، ساختمان را بسیار زیباتر نشان می‌دهد.
 


نمای کرتین وال به عنوان یک ماده تزئینی

ساختمانی که در قسمت خارجی خود بیشتر از شیشه استفاده می‌کند بسیار زیبا به نظر می‌رسد. استفاده از شیشه که امکانات وسیعی را به طراح ارائه می‌دهد، توسعه سبک‌های مختلف در معماری را امکان‌پذیر می‌کند. از آنجا که تا حدود زیادی محیط‌های روشن و جاداری را ایجاد می‌کند، باعث می‌شود مکانی که از آن استفاده می‌شود بسیار زیبا و دل‌انگیز به نظر برسد.