استفاده از نمای کرتین وال در ساختمان ها
17
03

استفاده از نمای کرتین وال در ساختمان ها

استفاده از نمای کرتین وال در ساختمان ها می‌تواند بر طراحی، ظاهر، عملکرد حرارتی، ایمنی و امنیت و همچنین راحتی و رفاه ساکنان ساختمان تأثیر بگذارد. این یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که باید در یک کار ساختمانی یا نوسازی جدید گرفته شود. معماران و طراحانی که شیشه را درک می‌کنند می‌توانند از نمای کرتین وال به عنوان پالت یک هنرمند برای ایجاد آثار هنری چشمگیر و با اجرای ایده‌آل استفاده کنند که در داخل و خارج شیفته آن هستند.
 
محصولات نمای کرتین وال با در نظر گرفتن اهداف معماران طراحی و تولید می‌شوند. ما برای کمک به کاهش محدودیت‌های طراحی، پایداری و رفاه ساکنان ساختمان، انعطاف‌پذیری زیبایی را با عملکردی نوآورانه ترکیب می‌کنیم. با گزینه‌های متعدد و پشتیبانی نمای کرتین وال برای راهنمایی شما در این روند این امکانات بی پایان هستند.
 
محصولات نمای کرتین وال طیف گسترده‌ای از محصولات پیشرفته عملکرد معماری را برای تقریباً هر نوع آب و هوا، کاربرد ساختمان و چشم‌انداز طراحی ارائه می‌دهد. محصولات بر اساس انتقال نور و سایر نیازهای عملکردی، به صورت خانوادگی طبقه‌بندی می‌شوند.
 


 

کنترل خورشیدی و عایق حرارتی:

جدا از شیشه با کارایی بالا، مواد کمی وجود دارد که بتواند یک ساختمان را به یک ساختمان سبز تبدیل کند. نمای کرتین وال برای مکان‌هایی ایده‌آل است که شما باید نور طبیعی خورشید را به حداکثر برسانید در حالی که بیشتر گرمای خورشید را منعکس می‌کند مانند پنجره‌ها، سقف‌ها، دیوارهای پرده و محوطه‌های باغ. اکنون می‌توان فضای داخلی را روشن کرد در حالی که آن‌ها را خنک‌تر (یا بسته به فصل گرم‌تر) نسبت به شیشه استاندارد ساخته است. همچنین ضمن کاهش اتلاف گرما، نور تابش آفتاب را نیز فیلتر می‌کند.
 


انتخاب‌های بی‌پایان:

ما دائما در حال تولید محصولاتی هستیم که محدودیت‌های ممکن را در کاربردهای نمای کرتین وال افزایش می‌دهد. محصولات ما به گسترش استفاده از شیشه کمک می‌کنند، به عنوان مثال شیشه‌های شفاف تقریباً نامرئی برای نماها. ما همچنین در حال تولید پوشش‌هایی هستیم که حتی روی سطوح شیشه‌ای خمیده پایدار و ایمن باقی می‌مانند و همچنین شیشه‌هایی را می‌توان تقریباً به هر شکل برش داد. علاوه بر این‌، شیشه‌های بزرگ (یا جامبو) امکانات نوآورانه‌ای را برای معماری‌های منحصر به فرد و خارق‌العاده فراهم می‌کند که عناصر سازه‌ای را به حداقل می‌رساند و از منظره‌های خیره کننده نهایت استفاده را می‌کند.
 


آسایش، آرامش و امنیت:

نمای کرتین وال با وارد کردن مقدار بیشتری از نور طبیعی روز به ساختمان‌ها ضمن بهبود بهره‌وری، رفاه و خلق و خو، نیاز به نور مصنوعی را کاهش می‌دهد. معماران و طراحان می‌توانند با کاهش صدای ناشی از ترافیک جاده‌ای، هواپیماها و قطارها، محیط کار و زندگی راحت‌تری ایجاد کنند. علاوه بر این، می‌توان پوشش‌های نمای کرتین وال را به منظور افزایش مقاومت در برابر ضربه و مطابقت با سخت‌ترین کدهای منطقه‌بندی، به صورت شیشه‌ای چند لایه و معتدل ساخت.