نمای hpl
04
11

نمای hpl

نمای hpl یا نمای لمینیت با فشار بالا، یکی از بادوام‌ترین متریال های نمای خارجی به حساب می‌آید و با ویژگی‌های خاص عملکردی از جمله مقاومت شیمیایی، آتش‌سوزی و سایش در نمای ساختمان های مدرن استفاده می‌شوند. ورق‌های نمای hpl را می‌توان با استفاده از گرما و مهار در اطراف لبه‌های منحنی توسط پرچ سیستم‌های نمایان یا پنهان تغییر شکل داد.

نمای hpl


پنل های نمای hpl محصولی با روکش دیوار خارجی با دوام بالا هستند که در طیف متنوعی از دکورها برای ایجاد نمای مدرن و مقرون به صرفه در دسترس هستند. تولیدکنندگان ورق های hpl طیف وسیعی از رنگها و الگوها را برای انتخاب دارند و می‌توانند تصاویر چاپی یا بافت‌های واقعی چوب را روی سطخ پانل‌ها ارائه دهند.
ورق های hpl در اندازه‌ها و قطرهای مختلف با توجه به نیاز ساختمان‌های مختلف ساخته می‌شود. طراح توانایی ایجاد درجات مختلفی از الگوها و اشکال پانل در ساختمان را دارد. اغلب با استفاده از رنگ‌های متعدد برای ایجاد زیبایی ظاهری خلاقانه می‌توان طرح‌های جالبی را روی سطح نمای ساختمان‌ها به وجود آورد.
از نظر طراحی و ساخت، دو سیستم پیچ و پرچ مخفی و یا پیچ و پرچ نمایان در نمای hpl قابل استفاده هستند. هر دو سیستم به منظور به حداکثر رساندن عملکرد پانل جهت ایمنی در برابر سقوط پانل‌ها طراحی شده‌اند.
 

نمای hpl


بیشتر اوقات، پانل‌های نمای hpl برای مقاومت در برابر عناصر بیرونی از جمله شرایط رطوبتی و برودتی مختلف طراحی شده‌اند. در پانل‌های نمای hpl معمولا از یک رزین پلی‌اورتان اکریلیک سخت شده استفاده شده است که باعث ایجاد یک پوشش محافظ در برابر شرایط مختلف جوی می‌شود. این رزین‌ها به پانل‌ها در پرس‌های تحت فشار زیاد و در دمای بالا اضافه می‌شود.

ورقه‌های hpl هنگام نصب به طور مناسب عملکرد حرارتی ساختمان را افزایش می‌دهند. پانل‌ها را با استفاده از اصل تهویه نصب می‌کنند.
هنگام انتخاب سیستم نمای خارجی ساختمان‌ها، لازم نیست طراح‌ها از خلاقیت خود چشم‌پوشی کنند. طیف گسترده‌ای از پانل‌های نمای hpl به شما امکان انتخاب و مشخص کردن سیستم نمای مناسب در زمان مناسب برای پروژه مناسب را می‌دهد.
 

نمای hpl


کار با نمای hpl فوق‌العاده آسان و مقرون به صرفه است و از همه مهم‌تر از لحاظ زیبایی، نمای بیرونی ساختمان شما را می‌توان با طیف گسترده‌ای از محصولات آسان، به شکل و بسیار متنوع، در مجموعه ای از رنگ‌ها و طرح‌ها متناسب با نیازهای خلاقانه شما زنده کرد.
با داشتن حداقل مقدار پسماند همراه با سهولت و سرعت نصب، نمای hpl نمایی ایده آل برای اجرا در انواع ساختمان‌ها در انواع کاربری‌ها می‌باشد. به طور کلی، این روش یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین روش‌های نوسازی نما یا پروژه‌های ساخت جدید با نمای مدرن است.
ورق های hpl ایده‌آل‌ترین ماده برای خانه شماست. جدا از مزایای ذکر شده، مقاومت بالایی در برابر خراش، خمش، ضربه و نفوذ دارند و همچنین عملکرد حرارتی ساختمان را افزایش می‌دهد.