آشنايي با روش اجرای نمای  hpl
05
08

آشنايي با روش اجرای نمای hpl

به دلیل سختی لایه‌های بالایی و هسته، نمای hpl مانند چوب‌های معمولی قابل پردازش نیست. اما با استفاده از یک ابزار مخصوص و مناسب، کار با آن آسان است. به عنوان مثال همچنین چوب سخت را با وسایل خاص می‌توان پردازش کرد. نقاشی آن نیز امکان‌پذیر است. در وبلاگ‌های ما نکات و توصیه‌های مختلفی برای پردازش صحیح نمای hpl پیدا خواهید کرد. در اینجا می‌توانید همه چیز درباره اره، چسب، فرز، نگهداری و حتی رنگ‌آمیزی پانل‌های مورد استفاده در نمای hpl را مطالعه کنید. ما به طور طبیعی ورق‌های نمای hpl را نیز به اندازه سایر ورق های پلاستیکی می‌بریم. شما می‌توانید فلپ‌های ساخته شده به اندازه HPL را بصورت آنلاین از ما خریداری کنید. همچنین می توانیم دقیقا مطابق با مشخصات پنل ها را مطابق با ابعاد مورد نظر شما تولید کنیم.


 


به دلیل تطبیق پذیری بالا، "لمینیت فشار قوی" (HPL) اغلب به عنوان پانل های همه منظوره شناخته می‌شود. می‌توانید از این صفحات ورقه ورقه به عنوان روکش نما، به عنوان دیوار داخلی آشپزخانه، به عنوان محافظ صدا و یا برای اهداف دیگر استفاده کنید.
 

ساختار و مواد تشكيل دهنده نمای hpl

پانل های به کار رفته در نمای hpl با استفاده از اکسید منیزیم به عنوان بستر و چسب e0 که یک ماده ساختمانی مقاوم در برابر آتش برای تزئین سطح است. سازگار با محیط زیست توسط فناوری فشار سرد ساخته می‌شوند. نمای hpl یک نمای ضد آب بوده و این از رنگ سطح غنی، بافت و ویژگی‌های خاص فیزیکی است.
 

مزايای نمای hpl:

1. جلوه بصری خوب: نمای hpl را می‌توان در طرح‌های مختلف با براقیت روشن ساخت.
2. نمای hpl در برابر حرارت و سایش مقاوم است.
3. نمای hpl ضد اسید، ضد قلیایی و ضد روغن است.
4. نمای hpl سطحی صاف دارد که تمیز کردن آن آسان است.
5. نمای hpl نسوز و غیر قابل احتراق است.
6. نمای hpl ضد آب است.
7. نمای hpl سالم و سازگار با محیط زیست بوده و حاوی آزبست، فرمالدئید یا بنزن نیست.


 

کاربردهای دیگر ورق های نمای hpl

این پنل ها که در رنگ های محتلفی تولید می‌شوند، در دکوراسیون داخلی آشپزخانه و حمام، ساخت انواع مبلمان، کابینت، قوری، پنجره ها، پانل های دیوار داخلی و ... به کار می‌روند. از دیگر مناطق کاربرد آن‌ها می‌توان به نمای مدرن ساخته شده از ورق های استرچ متال اشاره کرد.