نمای استرچ متال
20
06

نمای استرچ متال

استرچ متال یک ماده منحصر به فرد با یک فرایند تولید جذاب است که می‌تواند هر فلز جامد قابل انعطاف را به هزاران نوع مش تبدیل کند. روند گسترش کشش و برش به الگوی الماس معروف سنتی و همچنین طیف گسترده‌ای از توری‌های تزئینی شکل را به وجود می‌آورد. 
سوراخ کردن می‌تواند وزن صفحات را کاهش دهد در حالی که به طور قابل توجهی قدرت آن را کاهش نمی‌دهد. علاوه بر این، مواد مختلفی برای در نظر گرفتن هزینه در دسترس است. اما دکوراسیون دیوارهای خارجی باید خلاق و پایدار باشد.
صفحه‌های مش گسترده شده یا همان استرچ متال، بسیار متنوع و ایده آل برای ایجاد نمای معاصر هستند و همچنین تحول فوری و پایداری را در مورد نوسازی ها و تحولات جدید ارائه می‌دهند.
 


نمای استرچ متال

 



سیستم نمای استرچ متال معمولاً از ورق‌‎های فلزی به ضخامت 3-5 میلی متر ساخته می‌شود که توسط طراحی فردی و توسط مواد انتخابی شکل می‌گیرد. میزان و اندازه سوراخ‌ها یا "چشمه" مشبک منبسط شده یک عامل مهم برای در نظر گرفتن روند طراحی هستند. از این الگوهای فلزی انعطاف‌پذیر می‌توان برای تقویت شکل ساختمان استفاده کرد و برای دستیابی به جلوه‌های بصری غیرمعمول و چشمگیر است. مش‌های گسترده‌ای در وزن‌ها و اندازه‌های دیافراگم متنوعی متناسب با نیاز طراحی پروژه شما در دسترس است.
علاوه بر ویژگی‌های زیبایی‌شناسی، صفحه‌های مش گسترده‌ای به اندازه کافی قوی و انعطاف‌پذیر هستند که برای ساخت فلز و سازه‌های فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 
برخی از مزایای نمای استرچ متال به شرح زیر می‌باشد.
- انتخاب
امروزه با پیشرفت این صنعت طیف گسترده‌ای از الگوهای استرچ متال در دسترس است. این موارد را می توان با هم مرز، منحنی و تاشو در تعداد زیادی از روکش های مختلف از جمله رنگ پودری یا آنادایز انتخاب کرد. 
 
- مقرون به صرفه
در هنگام تولید مش مشبک، ضایعات بسیار کمی وجود دارد، بنابراین یکی از مزایای بسیار قابل توجه در نمای استرچ متال مقرون به صرفه بودن این نما است. ساختار ذاتی مش (داشتن یک تکه) باعث می‌شود وزن آن سبک باشد اما هم زمان از سایر مواد با همان وزن نیز قوی‌تر است.
 
- قابل بازیافت و پایدار
نماهای اکسپندد مش یا همان استرچ متالمحصولی پایدار و سازگار با محیط زیست هستند. در پایان عمر طولانی کار مفید خود، ورق‌های استرچ متال 100٪ قابل بازیافت است.
 
- همه کاره
به دلیل نصب آسان و انتخاب گسترده‌ای از اشکال موجود، مش را می توان متناسب با بیشتر کاربردها و به راحتی با سایر مواد مانند سنگ طبیعی، آجرهای روبرو، شیشه یا آهن فرفورژه ترکیب کرد.
 

نمای استرچ متال

 



برخی دیگر از مزایای نمای استرچ متالبه شرح زیر می‌باشد:
درخشش خوب و رنگ‌های واضح.
قابل تنظیم و جدا سازی
هماهنگی تنشی با محیط.
یک الگوی پیچیده و فانتزی.
برش در اندازه‌های دقیق موجود است.
طیف گسترده‌ای از بافت‌ها ، اتمام‌ها و رنگ‌ها.
 


نمای استرچ متال