نمای فریم لس
29
01

نمای فریم لس

هنگامی که شما به دنبال ایجاد کلی دیواره های شیشه ای به عنوان بخشی از طراحی هستید، گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد. در اغلب موارد هنگام طراحی یک دیوار شیشه ای می خواهید شیشه به عنوان برجسته ترین نمای ساختمان باشد. این به معنی به حداقل رساندن قاب و استفاده از بزرگترین شیشه های قابل اجرا است و نمای فریم لس دارای تمامی خصوصیات بالا میباشد.


بسیاری از سیستم های نمایشی موجود در بازار وجود دارد و هر کدام از آنها به اندازه قاب، مواد و طراحی متفاوت است. شیشه ساختاری می تواند به عنوان یک جایگزین فوق العاده برای یک سیستم نمایشی سنتی استفاده شود. با استفاده از شیشه با مشخصات بالا با جزئیات ثابت با تکیه گاه می توانید کل ارتفاعات شیشه ای را بدون قاب مشاهده کنید.
 

نمای فریم لس

 



اما هنگامی که شما می خواهید برای تعیین ارتفاع شیشه ی نمای فریم لس تصمیم گیری کنید، بهترین راه حل برای شما و طراحی پروژه شما چیست؟ در اینجا ما تفاوت های قابل شناسایی بین یک نمای شیشه ای ساختمانی و یک ارتفاع شیشه ای ساخته شده با یک سیستم نمایشی قاب سبک را کشف می کنیم:
 
کادر بندی
برای حداقل سیستم نمای داخلی شما به دنبال استفاده از یک قاب آلومینیومی خواهید بود. حداقل میزان قطر قاب 35 میلی متر است.
 
اما عمق لامل های نمای فریم لس بستگی به وزن واحد شیشه دارد. برای واحدهای شیشه ای 250 کیلوگرم یا کمتر، عمق لامل ها 70-155 میلی متر است. کامیون های سنگین برای واحدهای شیشه ای تا 400 کیلوگرم و لامل های 130 تا 155 میلیمتر استفاده می شوند.
 

نمای فریم لس

 


در مقابل، عنصر اصلی طراحی نمای فریم لس این است که هیچ قابی وجود ندارد. واحدهای شیشه ای به ساختار ساختمان با استفاده از کانال ها یا زاویه هایی طراحی شده اند که بدون توجه به طراحی پروژه شما طراحی شده اند. با استفاده از یک مشخصات شیشه ای معمولی از یک شیشه دوجداره با شیشه 6 میلیمتری سخت می توان حداکثر اندازه 8 متر مربع را برای یک عمق استاندارد یا 12 متر مربع برای عمق بیشتر تا 155 میلیمتر دریافت کرد.شیشه های ساختمانی تحت هیچ یک از این اندازه ها و مقادیر محدودیت وزن قرار نمی گیرند. در اکثر پروژه ها تنها محدودیت در اندازه شیشه ای به سایت و دسترسی وجود خواهد داشت. در انگلستان بزرگترین شیشه های شیشه ای ساخته شده برای نمای فریم لس 6 متر 3.2 متری است. این شیشه یک 'Jumbo Sheet' است. شما می توانید شیشه های بزرگ را به عنوان بخشی از طراحی نمای شیشه ای خود برای یک پایان کار بسیار چشمگیر استفاده کنید. این نمای شیشه ای ساختمانی در لندن از شیشه های شیشه ای ساختاری بدون خطی تقریبا 6 متر بلند استفاده می کند تا دیوار شیشه ای را به دیواره بلند لابی تبدیل کند. اگر می خواهید از شیشه های بزرگتر از 6 متری 3.2 متری استفاده کنید می توانید از شیشه های تولید شده در خارج از کشور استفاده کنید. این کار بدیهی است که هزینه نهایی کار شما را را افزایش می دهد و ممکن است زمان سرمایش شیشه را افزایش دهد اما می تواند راهی عالی برای ایجاد ارتقاء شیشه ای با ابعاد بالا باشد.