اجرای نرده شیشه ای
14
06

اجرای نرده شیشه ای

نرده های شیشه ای از ابتدای پیدایش تا به امروز همواره مورد توجه طراحان قرار داشته است. به دست آمدن سطح یکپارچه و شفاف حاصل از ساختار اجرای نرده شیشه ای یکی از عواملی است که باعث محبوبیت آن شده است. طرح های بسیار متنوعی که برای اجرای نرده شیشه ای وجود دارد در کنار طیف گسترده یراق آلات و امکان استفاده از شیشه های سکوریت, لمینیت, خم در کنار افزایش ایمنی به زیباتر شدن راه پله شما کمک می کند. ترکیب فولاد ضد زنگ, به همراه شیشه شفاف نه تنها در زمینه نرده های شیشه ای, که در تمام زمینه های دیگر نیز خیره کننده و از لحاظ زیبایی شناسی از ارزش بالائی برخوردار است.

 

 

اجرای نرده شیشه ای

 


ویژگی های نرده شیشه ای


 نرده های فلزی رطوبت را در خود نفنذ می دهند و هیچ مقاومتی ندارند و ضربه ها می تواند به آنها آسیب بزند در صورتی که نرده های شیشه ای علاوه بر زیبایی خیره کننده و بیشتر و عبور نور،مقاومت بالایی هم داشته و هرگز رنگش از بیناطق شرجی تا گرمسیر و خشک و سرد و در دماهای مختلف استفاده نمود.نرده های شیشه ای به شکل ضد آب و ضد خش و ضد زنگ ساخته شده و اگر هم از ترکیب مواد مختلف ساخته شده باشند باز هم مقاومت بالایی داشته و می توانند کارایی زیادی به ما بدهند.نرده شیشه ای رنگش عوض نمی شود و شکلش را هم از دست نمی دهد و فقط ممکن است لک بگیرد که آن هم با شیشه شور و در حد یک دقیقه پاک خواهد شد.نرده های شیشه ای از لحاظ نسبت کیفیت به تمام متریال های دیگر ارجحیت داشته و خیلی راحت می توانید آن را نصب کنید و از آن لذت ببرید.
 

 

 

اجرای نرده شیشه ای

 

 


استفاده از نرده های شیشه ای در بالکن آن را وسیع‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد، بخصوص برای بالکن‌های کوچک بسیار مناسب است. زیرا دید بازی را در اختیار ساکنین می‌گذارد تا به راحتی به منظره‌های اطراف اشراف داشته باشند.


انواع نرده شیشه ای

مدل های که برای اجرای نرده های شیشه ای استفاده می شوند در دو مدل تمام شیشه و مدل ترکیبی عرضه می شوند. در مدل تمام شیشه ای که از دو عدد شیشه که از سکریت و لمینت 8 میلی متری می باشند ساخته می شوند که از ایمنی و استحکام بالای برخوردار بوده اند و در طرح نوری ، روکار( در این نوع مدل که جهت ایجاد حفاظ  و جان پناه ساخته می شوند و شیشه های بکار رفته در آن ها دو لاییه بوده و با لمینت و سکریت تولید شده اند که امنیت و استاندارد لازم برای استفاده در مناطق مختلف را تامین کنند ، که از پروفیل های با جنس آلومینیومی و استفاده از آلیاژ های مقام ساخته شده اند و در طرح های متنوعی تولید و عرضه می شوند) ، اسپیگت و ... تولید می شوند. در مدل ترکیبی که به نسبت هزینه ای در مقایسه با مدل تمام شیشه ای کمتر بوده و ضخامت شیشه در آن ها از 10 میلی متر بوده و سکریت شده هستند.

نرده شیشه ای به دلیل زیبایی و لوکس بودنی که دارد بهترین نوع نرده برای استفاده در منازل و سازمان ها بوده و با توجه به این ویژگی های بارزی و چشمگیری که داشته ساده ترین مدل در نوع نرده های ساختمانی بوده که امروزه تنوع زیادی داشته و به دلیل بکار رفتن شیشه در آنها که موجب روشن بودن فضا و زیبایی در دکوراسیون می شود مورد استفاده زیادی گرفته .

انواع نرده شیشه ای شامل :


نرده های شیشه ای با پایه مهار کننده
نرده های شیشه ای با پایه ی نگهدارنده
نرده های شیشه ای پله
نرده های شیشه ای تمام شیشه
نرده های شیشه ای بالکن


 

اجرای نرده شیشه ای