نمای فریم لس
05
04

نمای فریم لس

سیستم نمای فریم لس یک پوشش بیرونی نهایی ساختمان است که در آن دیوارهای بیرونی غیر سازه ای و غیر بار بر هستند، اما صرفا دمای محیط را در خود حفظ می کند.
نمای فریم لس به عنوان یکی از انواعنمای کرتین وال غیر سازه ای می تواند از مواد سبک وزن ساخته شده و این امر منجر به کاهش هزینه های ساخت و ساز می شود. هنگامی که شیشه به عنوان بخش عظیمی از نمای فریم لس استفاده می شود، یک مزیت بزرگ آن این است که نور طبیعی می تواند تا عمق بیشتری در داخل ساختمان نفوذ کند. نمای فریم لس هیچ بار مرده ای را از ساختمان به غیر از بار مرده خود حمل نمی کند. دیوار انتقال بارهای افقی باد که بر آن به ساختار اصلی ساختمان از طریق اتصالات در طبقه یا ستون ساختمان تحمیل می شود. دیوار پرده برای مقاومت در برابر نفوذ هوا و آب طراحی شده است، که توسط نیروی باد و نیروهای لرزه ای که بر روی ساختمان اثر می گذارند، و نیروهای بار باران مرده خود را ایجاد می کند.
 

نمای فریم لس

 


عملکرد آکوستیک نمای فریم لس عمدتا از شیشه ی مهر و موم شده داخلی برای جلوگیری از نشت هوا (تحت پوشش جاهای دیگر) است. قابلیت قطع شدن صدا از نمای فریم لس را می توان با نصب صدا گیر ها و ایجاد ساخت و ساز محفوظ تر ممکن است. 
ترکیب ضخامت های مختلف شیشه در یک واحد شیشه ای عایق نیز کمک می کند تا کاهش سر و صدای بیرونی را به ارمغان بیاورد. این را می توان با افزایش ضخامت یکی از شیشه ها یا با ترکیب یک لایه از شیشه با یک سطح بین سطحی کاهش دهنده صدا، به طور معمول یک پلی وینیل بوتیل یا PVB انجام داد.
 

نمای فریم لس

 


برخی از مزایای نمای فریم لس عبارتند از:
1-      یکپارچگی ساختاری عالی
2-      مقاومت در برابر رطوبت، باد، گرما و زمین لرزه
3-      نگهداری کوچک
4-      طراحی با توجه به نیاز مشتریان
5-      تولید تحت سیستم کنترل کیفیت کامل --- ISO9001
6-      ساخت سریع و نصب آسان.
7-      نصب با آموزش مهندسین با تجربه
8-      کیفیت بالا و قیمت پایین
نمای فریم لس، یک راه عالی برای پوشش دادن دهانه های بزرگ و عریض بدون سازه های سنگین و اضافی است. این نمای مدرن بدون به خطر انداختن یکپارچگی و زیبایی نما ، یک گزینه خلاقانه عالی برای نما های ساختمان های مدرن ارائه می دهد.
امروزه طیف وسیعی از سیستم های نماهای کرتین وال از جمله نمای کرتین وال فریم لس به معماران اجازه می دهد که این فاکتور را به هر ساختاری از نما های خود اضافه کنند. 
 
 

نمای فریم لس