نمای کرتین وال
05
03

نمای کرتین وال

کرتین وال دیوار شیشه‌ای مستقلی است که فقط وزن خود را تحمل کرده و آزادانه قابل حمل و نصب است.
کاربرد نمای کرتین وال معماری این قرن را بیش از هر ماده دیگری تحت تاثیر قرار داده. امروزه شیشه یکی از مصالح تضمین شده با کارایی خیلی خوب در معماری نماهای مدرن و امروزی از قبیل ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی و... می‌باشد.
در نماهای مدرن، معماری پنجره‌ها را از محدودیت سازه‌‌ای جدا کرده و به آنها این اجازه را می‌‌دهد که آزادانه در هر اندازه‌‌ای ساخته شوند. امروزه این عمل توسط نمای کرتین وال محقق شده است.
 

نمای کرتین وال

 


توسعه شهرک‌های فشرده با تقسیم بندي عمودی، طراحی کارآمد با چگالی بالا را طلب می‌کند. این اشکال توسعه نیاز به زمین کمتر، افزایش صرفه‌جویی در انرژی در فضای گرم و سرد و کمک در کاهش تقاضای زیرساخت را دارا می‌باشند.
نمای کرتین وال می‌تواند جایگزین دیوار اصلی ساختمان باشد و نمای ساختمان را فوق‌العاده می‌کند.
سیستم‌های پیش ساخته و تکنولوژیهای جدید عایق‌های حرارتی، سیستم‌های کرتین وال را قادر می‌سازند تا انتقال حرارت و زمان ساخت ساختمان‌ها را به حداقل برسانند.
سیستم Unitized در یک محیط کنترل شده و با کیفیت کنترل شده و سپس در محل برای ساخت سریع ساخته می‌شود.
کرتین وال یکپارچه شیشه‌ای شامل سیستم بلوک مانع چهار طرفه طراحی شده برای عملکرد حرارتی است.
سیستم‌های کرتین وال طوری طراحی شده است تا بتواند ساختمان را از یک طوفان درجه بالا به خوبی محافظت کند.
پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی کرتین وال آلومینیومی تا سال 2026 به بیش از 55.3 میلیارد دلار برسد. در سال 2017، بخش کرتین وال Unitized از نظر درآمد، بر بازار جهانی غالب شد. انتظار می‌رود که آسیا و اقیانوس آرام، پیشگام در درآمد بازار جهانی در دوره پیش‌بینی شده باشد.
 

نمای کرتین وال

 


مقررات مصرف انرژی دقیق که توسط دولت‌های سراسر جهان صادر شده است، پذیرش نمای کرتین وال آلومینیومی را در سراسر جهان افزایش داده است. نگرانی‌های مربوط به محیط زیست، افزایش روند رو‌ به‌ رشد به سمت ساختمان‌های کارآمد انرژی و مدیریت رطوبت مورد نیاز در ساختمان‌های تجاری، بیشتر از رشد این بازار حمایت می‌کنند. علاوه بر این، افزایش پذیرش ساختمان‌های سبز و کاهش هزینه‌های عملیاتی، باعث افزایش رشد بازار در طول دوره پیش‌بینی می‌شود. سایر عواملی که از رشد این بازار حمایت می‌کنند عبارتند از: مقررات حمایتی دولتی، افزایش آگاهی و پیشرفت‌های تکنولوژیکی. افزایش سرمایه‌گذاری توسط فروشندگان در پیشرفت‌های تکنولوژیکی همراه با تحقیق و توسعه بیشتر باعث افزایش رشد بازار می‌شود.
 
تقاضای کرتین وال آلومینیومی در طول سال‌ها به دلیل افزایش نگرانی‌های انرژی و آگاهی محیطی در سراسر جهان افزایش یافته است. هزینه‌های عملیاتی پایین‌تر، هزینه‌های نصب، بهره‌وری انرژی و کیفیت بالا ویژگی‌های ارائه شده از نمای کرتین وال آلومینیومی است که باعث افزایش روز افزون استفاده از این نمای مدرن و زیبا شده است. آگاهی محدود در میان مصرف‌کنندگان، پذیرش این نوع نما را در گذشته محدود می‌نموده؛ با این وجود، با سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه، پذیرش کرتین وال به میزان چشمگیری افزایش یافته است.
 

نمای کرتین وال