نمای سرامیک
24
07

نمای سرامیک


نمای سرامیک دارای ویژگی‌هایی چون استحکام زیاد،استقامت در دماهای بالا و مقاومت بالا در برابر خوردگی، عدم جذب آب است به همین علت در بسیاری از پروژه های ساختمانی در دنیا به عنوان نمای اصلی و منحصر به فرد ساختمان توسط طراحان و معماران در مراحل ابتدایی جهت اجرای نمای خشک پروژه انتخاب می گردد و در لیست اجزای بسیار مهم و استراتژیک قرار گرفته میشود. عموما نمای سرامیک از نوع سرامیک های پرسلانی در نظر گرفته می شود که مزیت های بالایی نسبت به کاشی سرامیک های غیر پرسلانی دارند.
نمای سرامیک برای نصب به زیر کار و ملات احتیاجی ندارد و به آسانی روی نما پیچ می شود و از این رو برای پروژه های بزرگی مناسب است.دلیل این موضوع کاربرد نمای سرامیک در دو پوسته کردن ساختمان و ایمنی بالا و قیمت تمام شده کمتر در دراز مدت برای سازندگان و بهره برداران نسبت به سیستم های ملاتی و همچنین سرعت اجرای بالاتر آن در حدود یک سوم زمان اجرای سیستم های دیگر می توان ذکر نمود.
 

نمای سرامیک


 از دیگر ویژگی های منحصر به فرد نمای سرامیک خشک مانند سطح یکنواخت رنگ متنوع و ماندگار و مقاومت بالا امکان طراحی بدون نگرانی را برای رسیدن به تعادلی مناسب بین یک طرح زیبا و کاربردی بودن آن را به طراحان ارائه می دهد. با تغییر ابعاد و ریتم کاشی سرامیک نمای بیرونی ، شما می توانید یک نمای زیبا و منحصر به فرد برای ساختمان خود ایجاد کنید.
 برای زیرسازی نمای سرامیک خشک از آلومینیومی سبک سازی شده استفاده می شود. که با توجه به وزن و ابعاد سرامیک قابل تعریف است. قطعات نگهدارنده نمای سرامیک خشک از جنس فولاد فنر می باشد و ضمنا سرامیک ها جهت ایمنی بیشتر ، قبل از نصب مسلح سازی می شوند تا از ریزش و خطر جلوگیری به عمل اید.  

نمای سرامیک


 
روش خشک نسبت به روش ملات دار در اجرا و پیاده سازی نمای سرامیک, بسیار بهتر است و مزایای بیشتری هم دارد.  زیرا زمان کمتر، نصب راحت و آسانتر و نخاله از از  خود بر جای نمی گذارد.