استرچ متال
18
05

استرچ متال

اکسپندد متال ( expanded metal ) یا استرچ متال ( Stretch Metal ) به صفحات فلزی (آهن,آلومینیوم,استیل و …) است که ضمن طی نمودن فرآیند تولید با روش ویژه ای تحت برش و سپس کشش (استرچ متال) قرار می گیرند.
شبکه های طوری کششی بر خلاف انواع توری سیمی مفتولی که به هم بافته می شوند، یک پارچه بوده و از استحکام بسیار زیادی برخوردار هستند.
 
مزایای نمای اکسپنددمتال:

الف- چشم اندازهای متنوع : پنل های اکسپندد متال با داشتن چشمه های سه بعدی و تنوع بالای نوع چشمه ها گسترده وسیعی از چشم اندازهای خلاقانه را در اختیار معماران و سازندگان قرار می دهد.
ب- قیمت تمام شده بسیار مناسب
ج- نمای سه بعدی : نمای اکسپندد متال بدون شک تنها متریالی است که از همان ابتدا کیفیت سه بعدی بودن نما را تامین می نماید و تنوع بالایی از منظر را به نمای ساختمان می بخشد.
د- تنوع در طرح و رنگ
 
کاربرد این محصول علاوه بر خاصیت اکوستیکی و سایبان به سه بخش پوسته دوم، فعال کننده نمای شب و محافظتی خلاصه می‌شود. 
 
با توجه به امکان تولید پنل‌های استرچ متال در ضخامت‌های بالا می‌توان ضمن بهره برداری از چشم اندازهای متنوع آن مزیت‌های محافظتی نمای ساختمان را ارتقا داد.
 
با نور‌پردازی مناسب پشت پنل‌های نصب شده نمای شب ساختمان از جذابیتی بالا برخوردار خواهد بود. 
 
این کالا به علت ساختار مدرن و انعطافی در برابر زلزله بسیار مقاوم و در برابر تنش‌های بالا تنها تغییر شکل داده و شکسته و خرد نمی‌شود. این کالا دارای تنوع در طرح و رنگ بوده و قیمت تمام شده مناسبی دارد. پنل‌های استرچ متال با داشتن چشمه‌های سه بعدی و تنوع بالای نوع چشمه‌ها گستره وسعی از چشم اندازهای خلاقانه را در اختیار معماران و سازندگان قرار می‌دهد. 
 
 

 

استرچ متال

 

 

استرچ متال

 



تگ های مطلب : استرچ متال