نرده شیشه ای
13
05

نرده شیشه ای

یکی از کاربرد های شیشه استفاده در نرده شیشه ای می باشد. در ساختمان سازی از شیشه خیلی استفاده می شود و ما از بدو تولد همیشه در اطراف مان انواع شیشه ها را دیده ایم.شیشه می تواند در همه جا استفاده شود و مهمترین جایی که از شیشه در آن استفاده می شود همان پنجره ها است که شیشه ای هم بوده و امکان لذت بردن از فضای بیرون ساختمان را برای انسان فراهم می کند.با گسترش فناوری و استفاده از انواع رنگ ها در شیشه های نمای ساختمان ها و پنجره ها تولید محصولات شیشه ای گسترش پیدا کرد و کم کم به اغلب لوازم کشیده شد.امروزه به هر جا که قدم می گذاریم ردپای شیشه را مشاهده می کنیم. نرده شیشه ای موجب زیباتر شدن ساختمان و راه پله ها شده و نمای بسیار بسیار زیباتری به ساختمان می دهد.اگر از شیشه در دکوراسیون داخلی خانه استفاده کنیم زیبایی و نمایش چندین برابر خواهد شد و لذا هنرمندان و معماران استفاده از شیشه را در همه سازه ها توصیه می کنند. 
 

نرده شیشه ای

 

نرده شیشه ای

 



ویژگی هاینرده شیشه ای 
 
نرده های فلزی رطوبت را در خود نفوذ می دهند و هیچ مقاومتی ندارند و ضربه ها می تواند به آنها آسیب بزند در صورتی که نرده شیشه ای علاوه بر زیبایی خیره کننده و بیشتر و عبور نور،مقاومت بالایی هم داشته و هرگز رنگش از بین نمی رود و می توان از آن از مناطق شرجی تا گرمسیر و خشک و سرد و در دماهای مختلف استفاده نمود.نرده شیشه ای به شکل ضد آب و ضد خش و ضد زنگ ساخته شده و اگر هم از ترکیب مواد مختلف ساخته شده باشند باز هم مقاومت بالایی داشته و می توانند کارایی زیادی به ما بدهند.نرده شیشه ای رنگش عوض نمی شود و شکلش را هم از دست نمی دهد و فقط ممکن است لک بگیرد که آن هم با شیشه شور و در حد یک دقیقه پاک خواهد شد.نرده شیشه ای از لحاظ نسبت کیفیت به تمام متریال های دیگر ارجحیت داشته و خیلی راحت می توانید آن را نصب کنید و از آن لذت ببرید.
استفاده از نرده شیشه ای در بالکن آن را وسیع‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد، بخصوص برای بالکن‌های کوچک بسیار مناسب است. زیرا دید بازی را در اختیار ساکنین می‌گذارد تا به راحتی به منظره‌های اطراف اشراف داشته باشند.
 
 

نرده شیشه ای

 



تگ های مطلب : نرده شیشه ای